Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords, tjener det sig hjem igen?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er AdWords værd? Du kan forsøge at pause AdWords i 14-dage og se om det har indflydelse på din forretning. Hvis du mister salg, så har AdWords måske en værdi. Og med måske mener jeg, at den omkostning du har til at annoncere jo helst ikke skal overgå din indtjening. Det er faktisk det mest simple test som mange desværre ikke tør tage :)

Du bør også være klar over at AdWords kun er en del af vejen for dine kunder. Det er nemlig ikke så ofte at en bruger bare klikker på en AdWords annonce og så køber direkte derefter. Der er flere kliks via forskellige kanaler, organisk, henvisninger, direkte og emails. Du kender det jo helt sikkert selv når du skal købe på nettet - det kræver sammenligninger, læsning af tests, tid til overvejelse osv. Derfor er det nødvendigt at undersøge de kæder, hvori AdWords bidrager med kliks men ikke nødvendigvis med salg på sidste klik. Klipper du sådan en kæde over kan du altså pludselig miste salg i dine øvrige kanaler. Tjek flerkanaltragte i Google Analytics.

Hvor mange gange kommer dine NYE unikke kunder tilbage og køber igen? Består din forretning primært af nye kunder eller loyale kunder?

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kørt adwords i et stykke tid nu og får stadig kunder. 

Jeg har en kæmpe loyalitet blandt mine kunder kan jeg se. 50% af mine kunder p.t er kunder der køber igen, så det er jo bestemt positivt :-)

Min konvetering skal bare endnu højere op, MEGET højere op!

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)