Hej alle, Jeg leger en del med adwords for tiden. Jeg er bare lidt i tvivl om hvormeget man skal lægge i det. Er der noget man kan gøre for at regne ud hvormeget man kan lægge i adwords før det betaler sig? I mit hoved så er alle NYE unikke besøgende en potientiel kunde, som ikke kender til mit webside. Det er i sig selv en fortjeneste at få disse besøgende ind på MIN shop. De kender ikke til den, og har søgt efter en lignende shop. Er dette værd at betale for? Det jeg er ude efter er, om jeg måske smider for mange penge efter google adwords. Nogle dage får jeg 5 gange så mange kunder, andre dage er det penge ud af vinduet føler jeg lidt. Mvh, Mark |
Hej Mark,
Adwords kan altid blive en god investering, hvis det bliver opsat korrekt. Det er meget relevant når man som dig har en shop, har integreret sporing af de salg der går igennem. På den måde kan man hurtigt se hvilke salg der kommer gennem adwords, og hvilke der kommer fra andre kilder.
Hvis det har interesse, vil jeg gerne tage et uforpligtende kig på din adwords konto, og evt. komme med lidt forslag til eventuelle forbedringer etc.
Har det interesse så send mig en PB.
MVH
Mark