Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords, tjener det sig hjem igen?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg leger en del med adwords for tiden. Jeg er bare lidt i tvivl om hvormeget man skal lægge i det. Er der noget man kan gøre for at regne ud hvormeget man kan lægge i adwords før det betaler sig?

I mit hoved så er alle NYE unikke besøgende en potientiel kunde, som ikke kender til mit webside. Det er i sig selv en fortjeneste at få disse besøgende ind på MIN shop. De kender ikke til den, og har søgt efter en lignende shop. Er dette værd at betale for? 

Det jeg er ude efter er, om jeg måske smider for mange penge efter google adwords. Nogle dage får jeg 5 gange så mange kunder, andre dage er det penge ud af vinduet føler jeg lidt.

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:02

Hej Mark,

Adwords kan altid blive en god investering, hvis det bliver opsat korrekt. Det er meget relevant når man som dig har en shop, har integreret sporing af de salg der går igennem. På den måde kan man hurtigt se hvilke salg der kommer gennem adwords, og hvilke der kommer fra andre kilder.

Hvis det har interesse, vil jeg gerne tage et uforpligtende kig på din adwords konto, og evt. komme med lidt forslag til eventuelle forbedringer etc. 

Har det interesse så send mig en PB.

MVH 
Mark 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 11:34

En ting er helt sikkert: Det er værd at sætte sig ind i!

Hvis man gør det rigtigt, er det en knaldgod investering!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:15

Hej Mark

Et STORT til lykke med at have taget den vigtigste beslutning for at få en god forretning online: Dit marked. Yes

Med en korrekt opsat AdWords kampagne kan det næsten ikke lade sig gøre ikke at få succes i dette marked.

Vi har opsat over 300 AdWords konti siden 2002 og kan også hjælpe dig hvis du ønsker at få maksimalt udbytte ud af din investering i AdWords.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:01

Der skal selvfølgelig lægges en god strategi, så du udnytter dit budget bedst muligt.

Men AdWords tjener sig rigeligt ind igen. Det er det værktøj der giver de små virksomheder mulighed for at slå de store.

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark,

Kort fortalt, så kan AdWords være en fantastisk forretning eller en forfærdelig forretning. Det kommer meget an på din oplevelse og, som mange andre har nævnt, hvordan du opsætter din konto. Der kan være kæmpe forskel på dit AdWords profit afhængig af hvor god du er til at håndtere AdWords annoncering, hvorfor du også ser mange bureauer og AdWords konsulenter være klar i denne tråd.

Jeg bed mærke i, at du skrev "NYE unikke besøgende", når du nævnte hvorvidt det er en god idé at køre AdWords. Dette skal du være påpasselig med at tænke omkring. Selv dine tidligere kunder vil gå ud og søge efter nye alternativer, når de skal ud og købe proteinpulver igen. Det gælder derfor om at være synlig ikke bare, når nye potentielle kunder søger efter proteinpulver o.l., men bestemt også dine gamle kunder. De kan tll dels være meget lettere at konvertere, hvis de allerede kender til dig. Så gælder det nemlig "bare" om at minde dem om dig og dermed huske den gode oplevelse. 

Din AdWords fortjeneste vil også svinge fra dag til dag. Du vil aldrig få et "stabilt" salg med 3-4 salg hver evig eneste dag. Du skal hellere regne på om AdWords tjener sig selv hjem over en given periode (uge el. måned). 

Mvh. Andreas Lolk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 22:16

Hej Mark.

Som du kan se er der masser af konsulenter og bureauer der er klar til at overtage din Google Adwords optimering og vedligeholdelse og hvis ikke du selv har tiden til at sætte dig 100% ind i det, er dette også en rigtig god løsning.

Men inden du tager springet og begynder et samarbejde med disse, har jeg lavet et blogindlæg som klæder dig på til mødet med din nye Google adwords konsulent eller bureau

Udover vil jeg bare sige at Google Adwords kan være en rigtig god forretning - både for salg & branding

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:54

Hej Mark,

Det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed hvorvidt AdWords kan betale sig. Nogle tjener rigtig store summer penge på det, mens andre ikke kan få det til at løbe rundt. Men hvad er dine erfaringer mere præcist indtil nu?

Jeg har selv leget med AdWords den seneste måneds tid, og med en betaling på ca 10 kr. pr. klik uden at få en eneste kunde ud af det, har det ikke ligefrem været en succes for mig.

Held og lykke med det fremover!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Ehlig:
Jeg har selv leget med AdWords den seneste måneds tid, og med en betaling på ca 10 kr. pr. klik uden at få en eneste kunde ud af det, har det ikke ligefrem været en succes for mig.

Jeg vil nu mene, at du stadig kan tjene penge på AdWords med videoproduktion.

Jeg tillod mig at tjekke selve søgeordet videoproduktion og ser det giver 320 lokale søgninger. Übersüggest kom også med nogle gode forslag til yderligere interessante søgeord. Men da jeg ville tjekke din side, kom det her frem. Det er selvfølgelig ikke så heldigt, hvis du vil have glæde af AdWords.

2845.Ehlig.docx

Hvis du har interesse i at tjene penge på AdWords, tager jeg gerne et gratis tjek af din konto.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mine erfaringer med Adwords er at der skal bruges tid på det og søgeordene skal virkelig dyrkes.

De korte søgeord, kan give rigtig mange klik, men kun få konverteringer er min erfaring.

Så hvis man kan finde nogle lidt længere relevante søgeord/sætninger, er det helt sikkert den bedste løsning.

Jeg synes det er blevet dyrt, at bruge adwords, derfor er det meget vigtigt at finde de lange søgeordssætninger, som er noget værd, bedre med færre men gode klik og så er det også ad denne vej muligt at få en lavere klikpris.

Hvis man bruger energien på det, så kan det tjene sig hjem, hvis ikke kan det være at hælde pengene ud af vinduet, er min erfaring.

De bedste hilsener

Finn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)