Hvordan kan det være at du ikke har lavet en Facebook side man kan like - i stedet for en hvor man skal "tilføje dig som ven"? :)
Man kunne måske smide Facebook, Twitter, Pinterest og google+ widgets ned i højre side under nyhedsbrevet og så fylde ud med varekategorier på deres pladser :) Det vil også være lidt flottere rent visuelt tror jeg.
Når jeg går ind på en vare, bliver jeg mødt af en rød "PÅ LAGER" knap. Det synes jeg ikke rigtig passer sammen, og du burde måske ændre denne farve til grøn og så have farven rød til de varer du ikke har på lager :)
Jeg kan ikke rigtig se hvad du skal bruge et forum til. Af hvad jeg kan se sker der nul og niks derinde, så jeg tænker du måske kunne opsætte en form for blog på den side, og skrive om nogle af dine produkter? :)
Jeg synes generelt der er rigtig meget rødt på din side. Jeg er stor fan af den der blok du har nederst på siden med "Tilbagebetaling af penge" "Varen kan afhentes i Odense" osv., men tænker at du sagtens kan gøre den visuelt mere flot. Evt få en grafiker til at lave det billigt og få nogle lidt flere farver på og sådan :)
Hvorfor er der så mange mærkelige linjeskift her?: http://billigecigs.dk/content/4-om-os
Stil det op sådan: Billigecigs - Femkanten 17 - 5000 Odense C - tlf. 4565742224 - Fax 4569803681 - CVR. 20424087.
"på grund af
dårlig kvalitets e cigaretter og dårligt rygevæske." - lyder lidt mærkeligt og igen mærkeligt linjeskift.
"Var tit meget tæt på,"
"
Vi har stor erfaring med Elektroniske cigaretter og sælger kun kvalitets produkter
som vi importerer direkte fra fabrik." - igen et mærkeligt linjeskift, som der er et par stykker af.
Håber du kunne bruge lidt af det til noget :)