Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg har lavet et nyt tema på min shop og vil gerne have noget respons med hensyn til brugervenlighed - farve osv.

siden er responsive.

Det er en prestashop og den er jo nem, at administrere men jeg bryder mig ikke om den med 3 kolonner . jeg lavede et tema med kun 1 kolonne men var lidt bange for, at folk ikke kunne finde rundt, da kategorierne så kun kom til syne ved, at holde musen over Home ligesom det gør nu.

Jeg ville allerhelst bare have en 1 kolonne side men som sagt er jeg lidt bange for, at folk forlader siden igen meget hurtigt

Tak

http://billigecigs.dk

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 06:28

Farverne er kedelige - Baggrundsfarverne er ens med teksten på produkterne - Når jeg ser det på mit smart TV.

god Brugervenlighed - nem betalig

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:28
Hej Flemming

Du har en lang vej på Google. Dine produkt beskrivelser har du et andet sted fra. Du har generalt intet unikt på din webshop. Du har meget langt hvis du skal gøre dig forhåbninger om at få en god markedsføringskanal ud af Google.
Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 08:32

Hej Serpname.

Mine produktbeskrivelser er mine egne lavet af mig selv. De har været på billigecigs.dk på alle de varianter jeg nu har prøvet af webshops,  så hvis Du har fundet dem andet steds er de taget fra mig!!

Hvad mener Du med, at jeg ikke har noget unikt på shoppen?

ydermere syntes jeg, at mine keywords ligger godt på Google efter så kort tid.

Du have ikke en mening om brugervenlighed -farver som jeg efterlyste

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 08:34

Smile

hej T.J.N 

tak for svar. Det havde jeg også lidt på fornemmelsen men det er gudskelov nemt at rette, så jeg vil prøve med en Rød -Hvid farve

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:38
Hej Flemming.

Jeg giver sig respons på der dine besøgende skal komme fra.

Jeg kan finde mange tekster som du ikke har skrevet selv, og som bruges af pricerunner og mange andre. Eks den her:

"Dette Ego VV sæt giver Dig mulighed for, at regulere den styrke der bruges til at fordampe rygevæsken med."

Hvilke søgeord ligger du godt på ?

Jeg gør det skam ikke for at genere dig blot hjælpe dig :) jeg har arbejdet med 3 e cigaret firmaer, det er blot derfor jeg spørg ind til det :)

Med hensyn til dit design så kan jeg godt li' den røde farve :-)
Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 09:49

Hej Serpname.

Du kan finde mine beskrivelser mange steder, da jeg har reklamer og links med beskrivelse mange steder, alle mine produkter ligger på Pricerunner og har gjort så de sidste 4-5 uger, så jeg vil da håbe, at mine beskrivelser er derSmile

Jeg har rigeligt med at finde dublikate content i Presta , så jeg henter ikke  tekster mm fra andre,

for at tage et enkelt keyword - hangsen rygevæske, så ligger jeg på første side i google som nummer 5-6-7-8-9 not bad efter 4 uger

Og så syntes jeg, at man skal være meget varsom med, at beskylde folk for ting.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 11:13

Hvordan kan det være at du ikke har lavet en Facebook side man kan like - i stedet for en hvor man skal "tilføje dig som ven"? :)

Man kunne måske smide Facebook, Twitter, Pinterest og google+ widgets ned i højre side under nyhedsbrevet og så fylde ud med varekategorier på deres pladser :) Det vil også være lidt flottere rent visuelt tror jeg.

Når jeg går ind på en vare, bliver jeg mødt af en rød "PÅ LAGER" knap. Det synes jeg ikke rigtig passer sammen, og du burde måske ændre denne farve til grøn og så have farven rød til de varer du ikke har på lager :)

Jeg kan ikke rigtig se hvad du skal bruge et forum til. Af hvad jeg kan se sker der nul og niks derinde, så jeg tænker du måske kunne opsætte en form for blog på den side, og skrive om nogle af dine produkter? :)

Jeg synes generelt der er rigtig meget rødt på din side. Jeg er stor fan af den der blok du har nederst på siden med "Tilbagebetaling af penge" "Varen kan afhentes i Odense" osv., men tænker at du sagtens kan gøre den visuelt mere flot. Evt få en grafiker til at lave det billigt og få nogle lidt flere farver på og sådan :)

Hvorfor er der så mange mærkelige linjeskift her?: http://billigecigs.dk/content/4-om-os
Stil det op sådan: Billigecigs - Femkanten 17 - 5000 Odense C - tlf. 4565742224 - Fax 4569803681 - CVR. 20424087. 
"på grund af
dårlig kvalitets e cigaretter og dårligt rygevæske." - lyder lidt mærkeligt og igen mærkeligt linjeskift.
"Var tit meget tæt på,"
"

Vi har stor erfaring med Elektroniske cigaretter og sælger kun kvalitets produkter

som vi importerer direkte fra fabrik." - igen et mærkeligt linjeskift, som der er et par stykker af.

Håber du kunne bruge lidt af det til noget :)

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Mar 13
Fra  Billigecigs Skrevet kl. 11:22

Hej frederik.

Tusinde tak for din bedømmelse det sætter jeg virkelig stor pris på. Det er jo en bedømmelse som denne jeg kan bruge til noget positivt.

der er flere af dine punkter, som jeg vil ændre på for jeg kan godt se dem når du nævner dem.

men man stirre sig jo blind når man hele tiden gennemgår de forskellige detaljer derfor jeg spørger herinde.

Igen tusinde tak

og god søndag

venligst Flemming

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 11:42

Flemming Andersen:

Hej frederik.

Tusinde tak for din bedømmelse det sætter jeg virkelig stor pris på. Det er jo en bedømmelse som denne jeg kan bruge til noget positivt.

der er flere af dine punkter, som jeg vil ændre på for jeg kan godt se dem når du nævner dem.

men man stirre sig jo blind når man hele tiden gennemgår de forskellige detaljer derfor jeg spørger herinde.

Igen tusinde tak

og god søndag

venligst Flemming

Ja, man stirrer sig nemlig nemt blind - derfor er det godt at have et forum som Amino ;-)

Skulle det være en anden gang :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)