Hej Flemming, Tillykke med shoppen! :) Ved første øjekast på forsiden, virker den lidt rodet for mig. Det forvirrer mig først og fremmest meget, at menuen er i højre side, og ikke i venstre side, som 'normalt'. I menufanen har du først "Home". Oversæt det til dansk. Så har du "Forum" - fjern den. Så har du "GLS tracking" - fint. Så har du sociale medier - fjern dem fra menufanen, det virker helt forkert. Så har du "TIlmeld nyhedsbrev" efterfulgt af en blank hvid tekstboks. Hvad er boksen til? Ja, den er nok til nyhedsbrevet, men det fremgår jo ikke tydeligt. I øvrigt ville jeg klart fjerne det fra menufanen. I stedet smid dine faktiske produktkategorier derop. Under menufanen er der 3 linjer tekst. Samtidigt er der i headeren meget hvid 'tom' plads. Kunne man fjerne de 3 linjer tekst, og få lavet det om til noget grafik/tekst og smide op i headeren istedet? På den måde kommer flere produkter også op over fold. Jeg savner noget C2A på dine produkter. Hvorfor kan jeg ikke tilføje produkterne til kurven uden først at skulle klikke ind på dem? Få lavet en fin "Læg i kurv" knap, som man kan trykke på, og sæt den over eller ved siden af "vis". Din footer virker meget rodet for mig, måske fordi den er så proppet. Dine sociale medie-knapper i footeren linker til prestashop og ikke DIN shop? - Få det ændret ASAP. Sæt samtidigt dit CVR nummer i footeren i højre side. Dine handelsbetingelser er MEGET rodet og uoverskuelige at læse. Det skal stilles meget mere overskueligt op, så det er læsevenligt. Vær konsekvent med linjeskift osv. Få samtidig læst en ordentlig omgang korrektur på det - der er rigtig mange fejl. Igen med din 'om os' side - meget rodet og uoverskuelig. Og korrekturlæsning igen. Dine produktsider kunne også godt trænge til en kærlig hånd. Både grafisk mht. konverteringsoptimering, men især pga. det enorme tomrum der er. Igen - alle dine produkttekster kunne også godt trænge til en omgang korrekturlæsning. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om logoet er kønnere sådan her? Jeg håber, du kan bruge det :) Mvh. Lars Thomsen |
Respons på webshop
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Bare rolig jeg beskylder ikke nogen for noget. :) |
Jeg vil gerne takke alle Jer der har givet input på brugervenlighed udseende og selvfølgelig tekster. Det er derfor man laver en plus profil på Amino der er så mange hjælpsomme mennesker herinde. Lars Tak for alle dine forslag jeg har implementeret mange af dem allerede men der er meget endnu, at arbejde med. Som tidligere nævnt stirre man sig til sidst blind på hele projektet og derfor sætter jeg stor pris på alle der har hjulpet mange tak venligst Flemming |