Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Fra  www.loveable.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 20:34

Helt klart det nederste. - Held og lykke med det:-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 20:48

Nr 2..det nederste.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ingen af dem.

1. Jeg kan slet ikke forstå hvor du kan syntes at det hjerte er placeret korrekt, i forhold til teksten.

2. Kedelig skrifttype, kedeligt hjerte, med en skygge bag, som kun kan være der hvis lyset kommer nedefra, men alligevel er der refleksion af teksten, som du i øvrigt vist ikke lige har fået kigget på hvordan den refleksion sidder.

Og generelt så er jeg bare imod at folk bruger gradients til at gøre deres logoer mere smarte.

Gradients er helt okay, hvis BASEN er i orden. Men det der med at lave noget som ikke fungerer, og så tænke at man lige vil lave det smart ved at putte nogle gradients på, det er jeg ikke fan af.

Og desuden, så er det SÅ (det kan ikke siges nok - SÅ SÅ SÅ SÅ) vigtigt at logo og det hele udstråler kvalitet og profesionalisme.

Udfra de to logoer, tænker jeg på billige kopi/plastik smykker. Så brug nu lige lidt penge på at få en professionel til at lave det, de penge tjenes hurtigt ind igen, pga. at du så fanger de kunder som ellers vil have valgt et andet mere seriøst sted at købe.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:52

Hej Smalltank,

Her er jeg med Bertil. Hvis jeg absoluk skulle vælge et af de to, så ville det være den første. Men hvis jeg fik muligheden, så ville jeg nok vælge begge fra? De virker begge simple, slørede, hjemmelavede "ikke på den gode måde". Sorry.

- Thomas L.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Jeg skal med glæde lave et fedt logo til dig, du kan se mit tilbud som stadig er aktuelt her: http://www.amino.dk/forums/t/197395.aspx

- Ellers så skal du også være velkommen til at sende mig en besked med de nye logoer du får lavet, og så skal jeg nok komme med noget konstruktiv feedback.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 50
Fra  www.e-cigaret-butik.dk Skrevet kl. 21:09

Hvis du skal vælge mellem de 2 logoer, vil jeg tage nummer 2. Syns dog også det oser lidt af plastiksmykker, men det skyldes nok at effekterne er lidt over-done... logo design handler tit om less-is-more i mine øjne :)

Held og lykke med det! 

Bestil din e-cigaret hos e-cigaret-butik og få super gode tilbud på både e-cigaretter og e-juice.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)