Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logodesign? TILBUD!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅ STÅR ALT I FULD FLOR, og i den anledning har jeg et tilbud til dig som også ønsker at se dit firma blomstre! 

Står du og mangler et logo? Eller ønsker du at udskifte dit nuværende logo?

Så kan jeg nu tilbyde dig 700 kr. rabat på et professionelt logodesign af mig.

Jeg går meget op i at jeg kan stå inde for det jeg leverer og at du som kunde selvfølgelig også er tilfreds, derfor er prisen fast og det bliver ikke dyrere uanset hvor mange timer jeg lægger i det.

Som sædvanligt ønsker jeg forudbetaling, medmindre du er en tilbagevendene kunde.

Det er begrænset hvor mange kunder jeg har tid til at håndtere, så det er først til mølle princip!

Kontakt mig via privatbesked herover, eller på min mail: BB@Byunik.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30

Jeg vil egentligt også gerne have nogle kommentarer på reklamen :-)

- Er den FOR simpel? Det er lidt noget andet end hvad jeg har lavet de andre gange.

Hav en god dag!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:39

Bertil Boisen:
Jeg vil egentligt også gerne have nogle kommentarer på reklamen :-)

Den er lækker Yes

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:54

Hej Bertil

Jeg synes det ser lækkert ud! Og ville helt klart gerne bruge 1800 kr på et logo, hvis jeg havde virkeligt brug for et! Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Tak skal i have! :-)

Jeg overvejede også at lave den traditionelle, med et billede af en strand.. Men det her var lidt sjovere, og sværere :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 12:14

Den er fin - dog er der lidt ubalance ved de tre logoer i bunden. ;)

Men... er prisen med eller uden moms?

Indsæt her selv den vanlige svada omkring hvorledes man som grafiker kan leve af at lave noget så relativt billigt, med mindre man virkelig laver sit arbejde ualmindelig hurtigt... ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Søren Karstensen:

Den er fin - dog er der lidt ubalance ved de tre logoer i bunden. ;)

Men... er prisen med eller uden moms?

Indsæt her selv den vanlige svada omkring hvorledes man som grafiker kan leve af at lave noget så relativt billigt, med mindre man virkelig laver sit arbejde ualmindelig hurtigt... ;)

Ja jeg kan godt se det, det falder lidt til højre.. Men det går nok! :-)

Jeg er ikke moms registreret, endnu.

Hvis det KUN var det her jeg lavede, kunne jeg heller ikke leve af det, da min timeløn nok ligger på omkring 100 kr. til den her pris.. (gennemsnitligt)

- Og det er KUN fordi jeg lige mangler penge til et sideløbende projekt, at jeg har sat prisen ned - og så ved jeg jo at der desværre er en tendens herinde på Amino til at folk tænker "et logo er et logo"

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 12:50

Bertil Boisen:
Ja jeg kan godt se det, det falder lidt til højre.. Men det går nok! :-)

Jeps - jeg er også ualmindelig "miljøskadet" med sår'n noget.. ;)

Bertil Boisen:
- Og det er KUN fordi jeg lige mangler penge til et sideløbende projekt, at jeg har sat prisen ned - og så ved jeg jo at der desværre er en tendens herinde på Amino til at folk tænker "et logo er et logo"

Det er ærlig snak - hatten af for det. Og så lige held og lykke fremover - og go' arbejdslyst! :)
(I øvrigt tak fordi du ikke, som så mange andre herinde desværre ofte gør, bliver mavesur og blah over små "stikpiller" leveret med glimt i øjet...)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Søren Karstensen:

Det er ærlig snak - hatten af for det. Og så lige held og lykke fremover - og go' arbejdslyst! :)
(I øvrigt tak fordi du ikke, som så mange andre herinde desværre ofte gør, bliver mavesur og blah over små "stikpiller" leveret med glimt i øjet...)

Tak :-)

Og overhovedet ikke, jeg gør det også selv... Eller GJORDE - jeg er simpelthen blevet så træt af alle dem som giver en stjerne lige så snart man ikke deler samme holdning, eller fordi man engang har trådt dem lidt over tæerne, ved at give KONSTRUKTIV kritik.. Jeg har én person som forfølger mig herinde, og lige så snart han ser muligheden for det, så giver ham mig en stjerne.

Egentligt så er jeg fuldstændig ligeglad med det bedømmelsessystem, men jeg kan ikke lade være med at blive irriteret over det.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:02

Lige et bump til dig Bertil, det ser flot ud. Held og lykke med salget!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)