Derfor håber jeg på noget feedback på min webshop http://www.10vophaeng.dk/, som jeg åbnede i sidste måned. Jeg lavede mit første salg i sidste uge og WHAT A FEELING:), men siden da er der ikke rigtigt sket noget. Har egentligt godt med besøgende men det er ligsom at det strander der. Har lige fået koblet Analytics på så jeg kan prøve at følge lidt med i hvad der sker. Så skal jeg bare lære at bruge det! Er det bare mig der er utålmodig eller er det hvad man kan forvente når man lige har åbnet sin shop? Håber på nogle gode ideer/forslag til hvad jeg kan gøre bedre! Mange tak herfra:) |
Hej Martin
Rigtig flot side, tillykke med den :) Du siger du har mange besøgende, som er inde og snuse... Jeg kunne godt forestille mig at de strander på forsiden...
Jeg synes dit slideshow bruger for meget plads, og så burde du få info om FRI FRAGT helt op ved siden af logoet, og synliggjort det mere - det er noget folk sætter pris på.
Din sektion med "udvalgte" varer kunne du evt. rykke længere op, og måske kalde denne sektion "Bedste tilbud ligenu", eller noget i den stil - HUSK forresten reglerne om priser - du SKAL have haft varen til salg i en længere periode til førprisen, inden du må reklamere med et sparbudskab - på din type varer mener jeg det er 8 uger - ellers må du ikke nævne før-prisen, da denne lige så godt kan være grebet ud af den blå luft.
Og så tror jeg måske du skal vælge at lave din menu-bjælke om, så du har ét punkt der hedder Produkter - herunder lister du så de forskellige slags vægophæng - for de uerfarne skulle du måske vælge nogle andre navne - jeg kunne f.eks. godt bruge et TV ophæng, men jeg aner ikke hvad "væg kipbar" er, eller "væg slim" - kald mig bare uvidende, men for en potentiel kunde skal det være let at finde ud af hvad man skal bruge :)
Du kunne evt. lave nogle artikler omkring hvilke tv-ophæng du kan anbefale for de forskellige modeller osv., og gerne lave SEO på al din tekst. Og gerne nogle inspirations artikler, du har jo nogle fede billeder, kan jeg se :)
Det var bare lidt feedback fra mig - held og lykke med din flotte side!
Mvh. Thomas