Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne shop klar til Adwords og nye besøgende?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En af mine kunder har nogle fede produkter og overvejer at skrue op for Adwords-kampagnen. Vi har dog snakket om, at shoppen lige skal toptunes inden, så pengene gives godt ud. Vil I give os nogle gode råd og kommentarer om shoppen? Der er frit slag og alt tages imod med kyshånd. Shoppen finder I her: www.klaudis.dk

På forhånd tak for hjælpen.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:54

Synes shoppen er ok. Er dog meget modstander af shoppens opbygning, alt for meget klods her og klods der, for mig ligner det noget lidt nuanceret noget fra 2000. Ingen købsknapper og få fjernet ligegyldig info som f.eks. "Online info".

Håber ikke du ser det som noget negativt, blot min mening, dog kan du sagtens sende på adwords nu.

Mvh Lasse

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Skrevet kl. 13:32

Hej Lasse

Tak for dit svar. Der er ingen tvivl om, at shoppen ser lidt forældet ud, så det skal vi have kigget på. Konstruktiv kritik opfattes ikke negativt - blot konstruktivt... Håber, at flere vil skyde løs Smile

Michael

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Skrevet kl. 11:32

Det var dælme ikke mange kommentarer, vi fik på denne...

Andre der vil byde ind med lidt konstruktiv kritik?

Michael

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:43

Mit første indtryk, som også sagt tidligere, så ser den lidt forældet ud. Det burde i seriøst overveje at få gjord noget ved. Personligt synes jeg også at der sker en helvedes (undskyld sproget) masse ting på forsiden, hvilket gjorde at jeg havde svært ved at danne mig et hurtigt overblik over hvad der foregår. 

Det var ikke lille indspark fra min side af - ved ikke om i kan bruge det til noget :)

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 11:44

Tog mig lidt for lang tid at opfatte hvad i solgte, men tror ikke det er et problem hvis folk kommer gennem google på et relevant søgeord.

I'd say go for it!

Men aner ikke hvad ordene i skal bruge koster, samt hvor meget i sælger per besøgende osv.

Så det rigtige men irriterende svar er sådan set i skal gøre det, og sørge for at måle med analytics eller andet om det kan betale sig :)

Mega medvind

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:17

Hej Michael,

Det første jeg lægger mærke til, er logoet. Eller logoerne? Terningen i venstre hjørne med slogan + navn og hånd i højre hjørne.. What?

Derudover tog det mig rigtig lang tid at gennemskue, hvad siden går ud på. Og endnu længere tid at gennemskue, at det rent faktisk er en webshop.

Jeg vil ikke udtale mig om designet. Ah, jo, meget kort. Det er ikke holdbart - for mig. Outdatet, upersonligt og mangelfuldt.

Klikker jeg ind på kategorien "optagere", er det hele MEGET rodet og uoverskueligt for mig.

Nederst står der, siden er fra 2005? Men der står samtidig copyright fra 2008?

En grafiker, programmør og konverteringsekspert kunne måske have jeres interesse, tænker jeg :)

Held og lykke med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Skrevet kl. 12:21

Tak for alle Jeres svar - det er lige præcis det, vi har brug for. Vi ved, at der skal gøres noget, så det er guld værd med Jeres meninger.

Flere?

Michael

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 12:45

Flot logo, men menupunkter til venstre - for lidt synlige,

Alle priser på forsiden skal ikke være nedsatte. Billeder for små.

Hvorfor Artikler-menu, og dele disse 10 stykker i 5 kategorier?

Synlige anmeldelser med 1 stjerne - ikke godt.

Billeder er for små i varegrupper - ikke tiltalende...

Generelt: for småt skrift (for mig).

online info, det bliver for meget.

mvh

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:23

Som udgangspunkt lidt rodet og ikke særlig fed rent grafisk. Måske skulle I overveje at få ændret designet. Kig evt. de bedste konkurrenter efter i sømmene. Så får I et godt blik ind i hvad der sælger.

AdWords-mæssigt skal I tænke meget i landingssider, hvis I vælger at ændre på siden. Sørg for at de er stærke på de produkter I ønsker at sælge flest af.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)