Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé sælges for aftale om lille del af fremtidig avance.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sælges: Forretningsidé. Ikke-kommerciel website med en groft anslået målgruppe på minimum 500-750.000 personer. Som delelementer på denne website kan oprettes flere forretninger.

Køber: Veletableret virksomhed med ressourcer til at lancere og promovere projektet og udbygge forretningsdelene. Det vil så absolut være en fordel, at virksomheden i forvejen er vant til at virke på internettet.

Betaling: Ingen umiddelbart betaling. Der udfærdiges kontrakt om, at en mindre procentdel af forretningens fremtidige avance går til sælger af idéen. Procentdel samt øvrige vilkår er til forhandling.

Årsag til salg: Jeg vurderer ikke, at jeg har kompetencen eller ressourcerne til at lancere projektet på den måde, der skal til, for at opnå hurtig succes.

Hvis du, eller nogen du kender, er interesseret I at høre mere, er I velkomne til at svare på tråden med Jeres kontaktoplysninger, og så retter jeg henvendelse til Jer hurtigst muligt.

KUN SERIØSE HENVENDELSER, TAK.

Mvh.

Simon. 

Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11

Hej Simon,

Jeg er interesseret i at høre om din ide. Jeg og min makker vil gerne investere nogle af vores penge. Lad os snakke om mulighederne. jeg kan kontaktes her eller pr telefon på 28205201.

Mvh

David

Tilmeldt 11. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:14

Hej Simon,

Jeg og min makker vil gerne investere nogle af vores penge. Lad os høre mere om ideen- og her ud fra snakke om de evt. muligheder. jeg kan kontaktes her eller på tlf. 28205201 til en uforpligtende snak.

Mvh

David

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46

Hej David.

Tak for din henvendelse. Jeg vil meget gerne fortælle din makker og dig meget mere om idéen, men der er lige nogle ting, jeg godt vil have på plads først. Først og fremmest, så skal I være klar over, at jeg ikke blot leder efter en investor, men en allerede etableret virksomhed, der har lyst til at købe idéen og primært selv føre den ud i livet. Jeg vil naturligvis i et vidst omfang kunne assistere i løbet af processen, med alle de tanker, jeg har gjort mig, men jeg ønsker ikke blot at modtage penge og selv stå i spidsen for det. Som beskrevet, så mener jeg, at projektet skal udføres af en allerede etableret organisation, der har lyst og kompetence til at udvikle deres forretning på nettet

Før vi taler mere om selve forretningsidéen, kunne jeg derfor godt tænke mig at vide lidt om Jeres udgangspunkt. Hvad er Jeres baggrund - driver i allerede forretning på nettet - hvilken slags forretning - hvor længe har i eksisteret - hvilket beløb forestiller I jer at ville kaste ind i projektet mv.

Hvis I stadigt er interesseret i at høre mere, synes jeg vi skal mødes ansigt til ansigt, hvor jeg også vil bede Jer underskrive en fortrolighedserklæring. 

Mange venlige hilsner,

Simon Andrés.

Fra Greve
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:10
Hej Simon, du er velkommen til at kontakte mig på 30117117.
Mvh Bjarke Porsager
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)