|
Sælges: Forretningsidé. Ikke-kommerciel website med en groft anslået målgruppe på minimum 500-750.000 personer. Som delelementer på denne website kan oprettes flere forretninger. Køber: Veletableret virksomhed med ressourcer til at lancere og promovere projektet og udbygge forretningsdelene. Det vil så absolut være en fordel, at virksomheden i forvejen er vant til at virke på internettet. Betaling: Ingen umiddelbart betaling. Der udfærdiges kontrakt om, at en mindre procentdel af forretningens fremtidige avance går til sælger af idéen. Procentdel samt øvrige vilkår er til forhandling. Årsag til salg: Jeg vurderer ikke, at jeg har kompetencen eller ressourcerne til at lancere projektet på den måde, der skal til, for at opnå hurtig succes. Hvis du, eller nogen du kender, er interesseret I at høre mere, er I velkomne til at svare på tråden med Jeres kontaktoplysninger, og så retter jeg henvendelse til Jer hurtigst muligt. KUN SERIØSE HENVENDELSER, TAK. Mvh. Simon. |
Hej Simon,
Jeg er interesseret i at høre om din ide. Jeg og min makker vil gerne investere nogle af vores penge. Lad os snakke om mulighederne. jeg kan kontaktes her eller pr telefon på 28205201.
Mvh
David
Bliv gratis medlem