Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Google AdWords, Sociale medier: Anbefal et godt kursus i Jylland!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Larsen:
Hvis du kan vente helt til november, er Digital Markedsføring i Holstebro høj, høj klasse.

Digital markedsføring er måske ikke lige stedet for en total nybegynder, som efterspørger et kursus. Der er et vist niveau på indlæggene, som nok kræver en grundviden. Det er også svært at komme hele vejen rundt om eksempelvis SEO eller Adwords på de 45 minutter et indlæg varer.

TGB: Jeg har ikke selv planlagt nogen kurser lige nu, men du kan skrive dig på listen her: http://www.seonord.dk/workshops

Jeg ved også at eksempelvis Vadskær af og til afholder SEO-kurser, som skulle være af høj klasse. Link til seneste

Endelig er der IBC, hvor Rune Hansen, Grosen Friis m. fl. underviser.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:18

TGB:

Jeg leder efter et godt kursus i SEO, Google AdWords og Sociale medier. Hvis ikke der lige findes ét kursus hvor det HELE indgår, ja så bare flere forskellige evt.......

Jeg vil gerne undgå at skulle helt til Sjælland eller Fyn, så helst i Jylland.......... er der nogle I vil anbefale...........??Hvor man tager udgangspunkt i egen website.........

Også gerne anbefal nogle online-kurser, hvis I kender til nogle gode der :-)

Pft.

Jeg afholder et sammen med Aros Kurser, som du kan finde her... Det er både i Århus og i Ålborg alt efter hvad der passer dig bedst. Her vil der også blive taget udgangspunkt i dit website.

Alternativt kan jeg anbefale dig at melde dig ind i marketers.dk 

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 27. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har lige været inde for at se på Ivækst - det lyder super godt.
Jeg kunne dog godt ønske mig kurser om sociale medier, nyhedsbreve, etc.
Fedt tiltag!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)