Jeg savner et klart førstehåndsindtryk af, hvad shoppen sælger. Du kunne skrive en lille tekst under logoet. Skriv, at det er børnetøj, om det er til begge køn og hvilken aldersgruppe.
Jeg savner et konkret tilbud i slideren. Og at man kan trykke på slideren. Lige nu virker det bare, som noget reklame. Evt. et bestemt produkt/mærke/kategori, der er på tilbud.
I topmenuen ville jeg ændre "Velkommen" til "Forside." Jeg ville også få kategorierne ind i topmenuen. Man skal scrolle rimelig langt ned for at se nogle kategorier og produkter. Savner også et menupunkt, der hedder "Kundeservice" eller "Kontakt."
Du kan evt. smide "Om Tweenstar", "Vilkår" og "Kontakt", som nogle links lige over indkøbskurven. Og så i topmenuen har du "Forside", "Drenge" og "Piger".
Der er ingen grund til at have nyheder så synligt på forsiden. Det er jo mere synligt end kategorierne og produkterne. Overvej at smide det, som et link over indkøbskurven også og brug så hellere pladsen til kategorierne, der hvor nyheder står nu.
Giv mig en grund til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Vil jeg modtage gode tilbud, rabatkoder, deltager jeg i en konkurrence eller hvad?
På "Om Tweenstar" skriver du, at det er en ny webshop. Synes ikke, at der er nogen grund til at skrive det, og i hvor lang tid vil det være en ny webshop? Du skriver "Vi" og "Os" hele vejen igennem. Er der flere medarbejdere eller medejere? Få også en billede af dig/jer ind. Det skaber tryghed.
På produktsiderne står, at jeg kan afhente varerne. Hvor kan jeg gøre det? Hvorfor er der leveringstid på helt op til 5 hverdage? Hvis jeg bestiller lørdag morgen, kan jeg risikere først at få varerne om fredagen eller den igen efterfølgende mandag.
Du kan også vise nogle relaterede produkter eller "Andre har også købt" på produktsiderne.
Når skal udfylde bestillingsoplysninger ville jeg fjerne alt det unødvendige, der kan få kunden væk fra denne side. Fjern vestre menuen, topmenuen, indkøbskurven etc.
Felterne er også meget små, der hvor man skal oplyse sin adresse osv.