Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min webshop åbnet!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Endelig kom vi i luften. Jeg har glædet mig så længe til denne dag, og i går skete, min webshop kom online.

Nu begynder det store arbejde med markedsføring. Smile

Kig gerne ind, og kom gerne med feedback www.tweenstar.dk - basistøj til børn 8-16 år.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 09:24

flot butik - jeg vil nu have  Lidt flere vare på forsiden - da folk mange gange ikke når længere end til den - så call to action er Meget vigtig

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 09:29

Hej Louise 

Tillykke med din webshop.

Dejlig flot hjemmeside, men du får lige lidt tanker med på vejen.

1. Der mangler 'Call 2 action' knapper. Jeg er lidt irriteret over jeg ikke bare kan trykke køb uden jeg behøver ind på produktet.

2. Du skriver -

Betalingskort

Snart vil det være muligt at betale med Dankort, Visa Dankort, Visa og Mastercard på Tweenstar.dk.

Hvordan kan jeg så købe? - er det ikke muligt? Hvis du kun modtager via overføring eller paypal, så er det en god idé at skrive det i nyheden også.

3. Nu kan det godt være fordi jeg ikke ved en dyt om 'børne tøj' men jeg kunne måske godt bruge en kategori der hedder T-shirts, Underbukser, Strømper, shorts og hvad du nu ellers har.

Du skal have et kæmpe held og lykke med din shop. 

God dag

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 12:51

Tak for din feedback - dejligt at du gad tage dig tid til at kigge på siden. Smile

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 12:52

Tusinde tak for din feedback, som helt sikkert er ting jeg vil tænke over. Tak fordi du tog dig tid. Smile

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 13:31

Hej Louise

Fin shop, hvis jeg må være kritisk, så vi jeg ændre lidt på forsiden.

1. Kontakt til dig: kundeservice oplysninger med telefon, mail op i toppen af siden, det giver troværdighed, at dine kunder kan se hvordan de kan kontakte dig.
  2. Betaling: Hvordan skal jeg betale for de produkter som jeg gerne vil købe?
  3. Nyhedsbrev tilmelding er ”lidt” væk, som ny webshop ejer, vil det være guld værd hvis dine besøgende tilmelder sig dit nyhedsbrev, få det frem på forsiden, besøg evt. Christina Klitsgaard’ hjemmeside, her kan du få super gratis hjælp om nyhedsbreve.
  4. En sidste ting, du er gået ind på et marked med rigtig meget konkurrence, så hvis du skal vinde markedsandel her skal du gøre noget som ikke alle de andre gør, kan du følge mig Smile, en anden god hjælp vil være at læse bogen e-pusher som Martin Thorborg har skrevet, der er rigtige mange gode guldkorn, når man starter en webshop.

Håber det hjælper dig godt på vej.

Venlig hilsen

Benjamin

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 14:20

Hej Benjamin

Tak for din feedback, dejligt du gad at atge dig tid til at se på siden.

Jeg har læst Martin Thorborgs bog. Wink

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 17:36

Jeg loggede på med min Iphone, og den fremstår rodet og ikke smartphone optimeret, måske en lidt vigtig ting :)

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

Jeg savner et klart førstehåndsindtryk af, hvad shoppen sælger. Du kunne skrive en lille tekst under logoet. Skriv, at det er børnetøj, om det er til begge køn og hvilken aldersgruppe.

Jeg savner et konkret tilbud i slideren. Og at man kan trykke på slideren. Lige nu virker det bare, som noget reklame. Evt. et bestemt produkt/mærke/kategori, der er på tilbud.

I topmenuen ville jeg ændre "Velkommen" til "Forside." Jeg ville også få kategorierne ind i topmenuen. Man skal scrolle rimelig langt ned for at se nogle kategorier og produkter. Savner også et menupunkt, der hedder "Kundeservice" eller "Kontakt."

Du kan evt. smide "Om Tweenstar", "Vilkår" og "Kontakt", som nogle links lige over indkøbskurven. Og så i topmenuen har du "Forside", "Drenge" og "Piger".

Der er ingen grund til at have nyheder så synligt på forsiden. Det er jo mere synligt end kategorierne og produkterne. Overvej at smide det, som et link over indkøbskurven også og brug så hellere pladsen til kategorierne, der hvor nyheder står nu.

Giv mig en grund til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Vil jeg modtage gode tilbud, rabatkoder, deltager jeg i en konkurrence eller hvad?

På "Om Tweenstar" skriver du, at det er en ny webshop. Synes ikke, at der er nogen grund til at skrive det, og i hvor lang tid vil det være en ny webshop? Du skriver "Vi" og "Os" hele vejen igennem. Er der flere medarbejdere eller medejere? Få også en billede af dig/jer ind. Det skaber tryghed.

På produktsiderne står, at jeg kan afhente varerne. Hvor kan jeg gøre det? Hvorfor er der leveringstid på helt op til 5 hverdage? Hvis jeg bestiller lørdag morgen, kan jeg risikere først at få varerne om fredagen eller den igen efterfølgende mandag.

Du kan også vise nogle relaterede produkter eller "Andre har også købt" på produktsiderne.

Når skal udfylde bestillingsoplysninger ville jeg fjerne alt det unødvendige, der kan få kunden væk fra denne side. Fjern vestre menuen, topmenuen, indkøbskurven etc.

Felterne er også meget små, der hvor man skal oplyse sin adresse osv. 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:14

Din hjemmeside rummer mange fejl, hvis du vil frem på Google. Eller du har måske allerede en markedsførings kanal?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)