Det er korrekt at den ikke er smartphone optimeret, hvilket er et helt bevidst valg. |
Tak for den konstruktive kritik, det er da helt sikkert noget jeg vil se nærmere på.
Det er korrekt at den ikke er smartphone optimeret, hvilket er et helt bevidst valg. |
Tak for den konstruktive kritik, det er da helt sikkert noget jeg vil se nærmere på. |
Jeg har et rigtig godt firma til at stå for googleoptimering, så jeg er sikker på at de nok skal få styr på. |
Tillykke med åbningen.. :-) Kan tilslutte mig det der tidligere er nævnt, og vil komme med en lille tilføjelse. Du må ikke skilte med fiktive førpriser, hvilket er et brud på markedsføringsloven. Kan ikke på stående fod huske reglerne for åbningstilbud og tidsbegrænset perioder, og håber andre med webshops kan hjælpe lidt på vej. Dog er det sikkert at du ikke må skilte med en førpris der aldrig har været aktuel.. |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Jeg må gerne skilte med førpriser når det er vejledende udsalgspriser :) |
Så er jeg nød til at spørge Louise, hvor ligger fordelen ved ikke at have en template der også kan ses pænt på en iphone i dette tilfælde, når man vil markedsføre sig hele vejen rundt i 2013 ? Eller i det mindste en Mobile version funktion knap på siden. |
Hej Henrik |
Nu ved jeg ikke hvordan det er med Louises shop, men hos Dandomain som jeg har, skal man købe et ekstra modul for at gøre shoppen brugervenlig på mobilen som vist koster 50 eller 100 kr om mdr. (noget jeg har valgt fra for at holde omkostningerne nede) |
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk
Okay det giver jo god mening Tak ;) og held og lykke !! |