Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min webshop åbnet!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at den ikke er smartphone optimeret, hvilket er et helt bevidst valg. Smile

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 19:27

Tak for den konstruktive kritik, det er da helt sikkert noget jeg vil se nærmere på. Smile

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 19:29

Jeg har et rigtig godt firma til at stå for googleoptimering, så jeg er sikker på at de nok skal få styr på. Wink

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:53

Tillykke med åbningen.. :-)

Kan tilslutte mig det der tidligere er nævnt, og vil komme med en lille tilføjelse.

Du må ikke skilte med fiktive førpriser, hvilket er et brud på markedsføringsloven.
Eks. din cardigan til piger til "normal" pris på kr. 399,- nu 199,-

Kan ikke på stående fod huske reglerne for åbningstilbud og tidsbegrænset perioder, og håber andre med webshops kan hjælpe lidt på vej. Dog er det sikkert at du ikke må skilte med en førpris der aldrig har været aktuel..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 20:09

Jeg må gerne skilte med førpriser når det er vejledende udsalgspriser :)

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 20:57

Så er jeg nød til at spørge Louise, hvor ligger fordelen ved ikke at have en template der også kan ses pænt på en iphone i dette tilfælde, når man vil markedsføre sig hele vejen rundt i 2013 ? Eller i det mindste en Mobile version funktion knap på siden.
Jeg spørger kun fordi, jeg også brænder at komme igang, og vil da gerne høre om der ligger nogen minusser ved at optimere den til smartphone, eller hvor ligger den beviste grund i dette tilfælde ? Jeg tænker at når jeg kommer igang på et tidspunkt, ser jeg det som et must at det virker på alle platforme = flere kunder måske .

Henrik

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 21:08

Hej Henrik

Jeg har et meget stramt opstartsbudget, og dette er egentlig grunden til at jeg har valgt mobilversionen fra. Derudover forestiller jeg mig, at det nok ikke er fra mobilen man vælger at købe tøj til sine børn. :)

Mvh

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 21:08

Hjælp-til-Selvhjælp:
Så er jeg nød til at spørge Louise, hvor ligger fordelen ved ikke at have en template der også kan ses pænt på en iphone i dette tilfælde, når man vil markedsføre sig hele vejen rundt i 2013 ? Eller i det mindste en Mobile version funktion knap på siden.
Jeg spørger kun fordi, jeg også brænder at komme igang, og vil da gerne høre om der ligger nogen minusser ved at optimere den til smartphone, eller hvor ligger den beviste grund i dette tilfælde ? Jeg tænker at når jeg kommer igang på et tidspunkt, ser jeg det som et must at det virker på alle platforme = flere kunder måske .

Nu ved jeg ikke hvordan det er med Louises shop, men hos Dandomain som jeg har, skal man købe et ekstra modul for at gøre shoppen brugervenlig på mobilen som vist koster 50 eller 100 kr om mdr. (noget jeg har valgt fra for at holde omkostningerne nede)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 21:17

Okay det giver jo god mening Tak ;) og held og lykke !!

Tilmeldt 24. Feb 13
Skrevet kl. 21:20

Tusinde tak, og tak fordi du gad tage dig tid til at kigge på siden. :)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)