Kære Aminoer Arbejdskraft tilbydes! Så er jeg igen godt i gang...........igen igen! Fra 2007-2010 havde jeg Scandia vikar med 3000 vikarer, dem fik jeg solgt efterfølgende med en stor succes'. Men nu kan jeg se at igen har jeg mere end 1000 ny og diverse vikarer i mit kartotek som jeg har brugt til mine diverse virksomheder. Så jeg vil gerne dele mit personale. Hvad kan jeg tilbyde? Chaffører stor /lille kørekort Sygeplejersker Sosu assistenter og hjælpere Håndværkere malere/tømrer/murer Østeuropæisk arbejdskraft...............kan bruges til f.eks rengøring/hotel + diverse mindre krævende jobs Pakistansk /indisk arbejdskraft............kan bruges til f.eks rengøring/hotel + diverse mindre krævende jobs Modeller Omdelere af goodiebags m mere osv osv..... Løn afhænger hvad du skal bruge. Men priser er generelt forholdsvis lave. f.eks rengørings dame tilbydes til 130 kr i timen kontakt mig på mail@lokaldistribution.dk |
Bare ren nysgerrighed. Hvordan kan det hænge sammen med lønninger fra 130 kr. Hvordan kan det hænge sammen for dig som vikarvirksomhed. 130 kr i timen lyder virkelig vanvittigt, Er der overhovedet moms med i beløbet, er det slaver du henter til landet, eller hvordan får du det til og hænge sammen.