Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I am back!Personale tilbydes!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Kære Aminoer

Arbejdskraft tilbydes!

Så er jeg igen godt i gang...........igen igen! Fra 2007-2010 havde jeg Scandia vikar med 3000 vikarer, dem fik jeg solgt efterfølgende med en stor succes'.

Men nu kan jeg se at igen har jeg mere end 1000 ny og diverse vikarer i mit kartotek som jeg har brugt til mine diverse virksomheder.

Så jeg vil gerne dele mit personale.

Hvad kan jeg tilbyde?

Chaffører stor /lille kørekort

Sygeplejersker

Sosu assistenter og hjælpere

Håndværkere malere/tømrer/murer

Østeuropæisk arbejdskraft...............kan bruges til f.eks rengøring/hotel  + diverse mindre krævende jobs

Pakistansk /indisk arbejdskraft............kan bruges til f.eks rengøring/hotel  + diverse mindre krævende jobs

Modeller

Omdelere af goodiebags m mere

osv osv.....

Løn afhænger hvad du skal bruge. Men priser er generelt forholdsvis lave. f.eks rengørings dame tilbydes til 130 kr i timen

kontakt mig på mail@lokaldistribution.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare ren nysgerrighed. Hvordan kan det hænge sammen med lønninger fra 130 kr. Hvordan kan det hænge sammen for dig som vikarvirksomhed. 130 kr i timen lyder virkelig vanvittigt, Er der overhovedet moms med i beløbet, er det slaver du henter til landet, eller hvordan får du det til og hænge sammen. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en utroligt lav pris for indlejet personale, i teorien kan der godt være tale om folk der bare ikke får løn efter gældende overenskomst, det behøver der ikke være noget vanvittigt alarmerende i. Dog er faktura prisen så lav at det ikke var noget jeg umiddelbart ville hyre ind som en af vores underleverandører, det skal ikke være nogen hemmelighed at vi af og til benytter underleverandører, men dem betaler vi noget mere, ligesom vi ind imellem indhenter kopi af lønseddel eller kopi af ansættelses kontrakt en gang imellem, simpelthen for at sikre der er ordentlige forhold, også hos vores underleverandører.

Det kan få store økonomiske konsekvenser for f.eks en entreprenør der har lejet f.eks 10 mand ind, og der så ved en kontrol viser sig at være problemer med lønningerne fra det pågældende vikarbureau, der er flere gange sket det at arbejdspladsen er blevet lukket ned af et fagforbund, hvor hovedentreprenøren har måtte komme og ligge en check på bordet svarende det formodede beløb de indlejede folk burde have haft i løn. Det er et område myndighederne foretager mere og mere kontrol ved, og der kan læses om det i medierne næsten 1 gang om måneden  : http://ekstrabladet.dk/112/article1974873.ece

Jeg vil lige understrege jeg IKKE mistænker lokaldistribution for at organisere sort arbejde, jeg delte blot ud af lidt erfaring fra egen hånd, og lidt tanker der er værd at have med sig, når man benytter indlejet personale :) 

Og med 1000 vikarer, så er der rigtigt fornuftigt gang i forretningen, tillykke med det, det er ikke tosset !  :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

priser er selvfølgeligt plus moms, der behøver jeg vel ikke skrive når man taler virksomhed til virksomhed?

nej desværre ingen sorte medarbejdere, men heller ingen overenskomst og heller ingen slaver

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)