Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorstol - Hot Eller Snot???

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er begge modeller - læder og net - i en sort version lavet hurtigt i PS. Ikke perfekt, men det giver måske et bedre indtryk af stolen....

STOF / NET

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:21

Volt & Volume:
Dog er jeg ikke helt overbevist om, hvor behagelig den er at sidde i. Synes ikke, at ryglænet ser helt komfortabelt ud :-).

SPØRGSMÅL TIL ALLE:

Ser det mere acceptabelt ud med en mere lige ryg ala denne version: 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:53

Hej igen

Jeg tillader mig lige at hive denne tråd frem igen, for der er sket en del siden sidst.

Siden jeg oprettede denne tråd er dette gået hen og blevet et lidt anderledes projekt end jeg først havde forestillet mig. Jeg troede jo egentligt at vi bare skulle købe nogle stole fra en producent som vi så skulle sælge. Ret simpelt ik' ?? 

Men nej.... det er nu gået hen og blevet en hel passion og et design projekt, selvom jeg bestemt ikke er designer he he..... Confused

Vi fik en prøve hjem af stolen. Den er faktisk rigtig rigtig lækker. Den minder som sagt meget om en anden model, men komforten er meget højere fordi sæde og ryglæn er adskilt. Dvs. når du læner dig tilbage, så følger ryggen med. Lidt svær at forklare, men det er mere behageligt og bedre for kroppen.

DESVÆRRE havde den også et par ulemper. Den største er nok hovedstøtten. Den fungerer faktisk rigtig godt og det er godt udtænkt. MEN - bare ikke hvis man er for høj. Så støder skuldrene mod hovedstøtten. Dvs. stolen faktisk er bedst egnet til hunkøn om ikke-alt-for-store mænd. Det holder jo ikke i Danmark.

Herudover så var jeg ikke helt tilfreds med armlænene. For det første så er de ret vinklet i et stol design der ellers er meget baseret på bløde kurver. HErudover så er armlænene monteret med hård pvc. Jeg ville gerne have noget med blødere kurver og i chrome så det matcher resten af stolen.

DERFOR ...... har vi selv været inde og prøve at rette nogle af disse ting. Det har medført at vi nu har været med til at udvikle vores helt egen model af kontorstole. Formen til stellet er bestilt og det hele er ved at være på plads. Big Smile Her er et nogenlunde billede af hvordan den kommer til at se ud. 

(beklager kvlaiteten - det er strukket sammen i Photoshop)

Har du nogen kommentarer til ovenstående design, så er jeg MEGET interesseret i at høre om dem :)))

Hilsen Morten

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:49

Er det nogle du får hjem snart? Og hvad pris snakker vi?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:33

Hej Mike

Tak for interessen :)

Nej der går et par måneder endnu.

Pris aner jeg stadig ikke så meget om. Håber det bliver på niveau med vores andre læder kontorstole, men det er langt fra sikkert. Sker det, så er det omkring 2400 x moms.

Hilsen Morten

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)