He he hvor er det sjovt at se hvor forskellig smag folk har. En synes det er den flotteste stol han har set længe og en anden synes det er mixmax.... SUPER FEDT MED ÆRLIG RESPONS
TAK
@ Leon
Så er du en af de få. Nu har vi solgt kontorstole i et års tid, og 19 ud af 20 stole har været sorte! JEg elsker også lidt farve på stolen, men laaangt de fleste vil have en sort kontorstol, så der er desværre nok ikke nogen chance for at den nogen sinde bliver solgt i denne farve... desværre.
Om den er noget værd kvalitetsmæssigt ved jeg først når der kommer en prøve. Hele ideen med tråden var blot at se om der overhovedet er interesse i en model som denne..... og det er der :)
@ Ann
Hej Ann
Du skal ikke undskylde. Jeg er ude efter en ærlig mening, så tusind tak. HVis alle i tråden havde sagt at den var møg grim så var der jo ikke nogen mening i at prøve at få dem hjem og begynde at sælge den.... Nu er der både dem der er for og imod. Det viser jo at smag og behag er ret forskellig, men det overrasker mig at folk kan have så stærke følelser for den... både på godt og ondt.
ER DER ANDRE DER HAR EN MENING? Så vil jeg meget gerne høre den :))
Hilsen Morten