Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger du til min side, www.optimersalget.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvad er din vurdering af min side, www.optimersalget.dk ?

Produktet er jo coaching og undervisning i opsøgende salg. En vanskelig disciplin. Derfor er det værd at få undervisning i det.

Jeg har bestræbt mig på at gøre den enkel  ( jeg er heller ikke designer, så det er lidt vigtigt at gøre det enkelt)

Min ide var at det skulle være en form for "landingpage", som netop er rig på information, teksten skal være iorden, og det skal stå tydeligt hvad man kan få her på forsiden.

Logo er jeg ved at få designet, kommer snart på, men det er mere på sammenhængen ml. teksten, budskabet, designet jeg kan bruge din mening - om du synes resultatet er blevet spiseligt

Smile Flemming

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:30

Jeg tog et hurtigt kig, og konstaterede at jeg ikke ville købe dine ydelser. Sorry, hvis den lyder lidt hård. Men du har brug for en designer, der kan gøre den væsentligt mere "sexet" og en dygtig fyr til at hjælpe med at gode forslag til hvordan du konverterer bedst muligt.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39

tak for respons. Ja, der må en designer til. 

Ka du li indholdet, ellers?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har 5 sek. til at fange potentielle kunders interesse og det gør du altså ikke, det minder lidt om alle de ligegyldige blogs, der bliver lavet og rammer på ingen måde din målgruppe. Du vil sælge folk dig selv - derfor skulle siden også gerne afspejle dig selv. Det må man ikke håbe den gør i sin nuværende form.

Der er laaaaaang vej endnu - det er muligt nogle kloge hoveder har sagt, at det er bedre bare at launche, end det er at optimere siden før man launcher. De "kloge hoveder" har ikke altid ret, da det kan være temmelig skadeligt for både image og salg, hvis en side ikke virker funktionel og indbydende.

Omkring dit indhold, så nåede jeg ikke så langt - da jeg som så mange andre forsvinder indenfor 5 sek.

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:00

Jeg må indrømme at jeg slet ikke var klar over din side solgte noget. Det var egentlig lidt et tilfælde at jeg fandt en knap der hed pris, og så måtte så læse mig frem til at du sælger noget. Troede det var en blog eller noget.

Man skulle gerne have et MEGET klart overblik over hvad dit produkt er i første split sekund, og uden at læse det med småt.

Det er altså ikke en særlig god start for en der skal lære mig at sælge. Sorry

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 19:02

Hej Flemming,

Jeg må give ret i at der skal en designer til, selvom det jo egentlig ser rent og pænt ud.

Rent indholdsmæssigt syntes jeg dog også at siden halter en smule. Jeg syntes du skal highlighte mere hvad du sælger, og hvad du kan tilbyde. Teksten i den flotte anbefaling fra Genweb2 indeholder en del flere nøgleord end dem jeg fik ved at læse beskrivelsen ovenfør, og jeg syntes du skal hightlighte dem i menuer og forklare kommende kunder hvad du kan gøre for dem under hvert punkt, dine overvejelser omkring problemstillinger der ofte er i de enkelte virksomheder omkring de forskellige punkter som salgsstrategi, canvaskald, mødebooking, opfølgning, m.m.

Bare et par tanker herfra, held og lykke med det :)

Venligst,
Bjarke 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:23

Hej Flemming.

Jeg må også melde ærligt ud, at siden slet ikke fænger mig. Designet er for primitivt, og teksterne sælger heller ikke din ydelse for mig personligt. Jeg savner noget liv, lidenskab og nogle fængende argumenter.

Jeg ville tænke teksterne mere igennem og være lidt mere kreativ i mine anskuelser. Der mangler bare noget!

Men som en, der har skrevet lidt sammen med dig, håber jeg at se det færdige resultat en dag :-).

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 19:35

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:41

Teksten er som udgangspunkt OK. Problemet er bare at ingen læser den igennem. Du skal styre dine besøgende meget bedre.

Først skal dit vigtigste budskab ramme dem lige i klør 5. Hvad kan de få ud af det? Det er første skridt. Derefter skal du kort fortælle, hvordan de kan få fat i det --> Via dig naturligvis.

Beskriv kort(!) hvordan du lærer fra dig. Giv dem en mulighed for at kontakte dig eller bedre... Blive ringet op af dig.

Du kender om nogen betydningen af en elevator pitch. Du skal på kort tid give dem svar på hvad de opnår, hvordan de opnår det og hvorfor det skal være dig.

For at konvertere bedst muligt skal du, som jeg tidligere skrev, have fat i en grafiker og punge lidt ud på den konto. Sørg for at en kort kontaktformular hele tiden er til at finde (synlig). Husk at for hver boks der skal udfyldes, mister du rundt regnet 50 %. Det vil sige at du faktisk bare skal bruge et navn og et tlf. 

Du er sikkert super skrap til outbound salg, så sørg for at dele flere af dine referencer.

Så har du da lidt at starte med :o)

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

tak! Brian

Hvordan gør jeg rent teknisk hvis jeg vil skrive med en anden skrifttype- end temaets- i nogle afsnit ?

Kan jeg importere et word dokument skrevet med anden skrifttype og publicere det på en side `?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)