Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger du til min side, www.optimersalget.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.dk:
som netop er rig på information,

Jeg mangler virkelig håndfaste lavpraktiske eksempler på hvad du kan. Det findes rigtigt mange sælgere, men det er bestemt ikke alle der er lige gode. Du skal overbevise mig om at du er en af de gode, der samtidig kan lære fra dig, og give mig værdi.

Det gør du ikke ved at fortælle mig du kan give mig værdi, men du gør det ved at vise mig det.

Hvis der i dit blogindlæg om pitch var en video hvor du pitchede et tilfældigt produkt, og jeg kunne se du gjorde et pisse godt, så ville der være tillid øjeblikkeligt. Forskellen om du fortæller mig hvad du kan, eller viser mig hvad du kan.

Eller kom med ti eksempler på formuleringer der er gode at bruge, når kunder har nej-hatten på. Så du viser mig helt lavpraktisk at du kan være med til at løse mine kanvassalgs-problemer og gøre mig bedre.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:24

flemming.dk:
Kan jeg importere et word dokument skrevet med anden skrifttype og publicere det på en side `?

Det skal du ikke gøre, Flemming, og du skal heller ikke nødvendigvis punge ud til en grafiker.

Du skal gå ind på themeforest og investere de par hundrede kroner det koster, at få et lækkert, tidssvarende og proff design til din hjemmeside.

Alle de themes, er lavet af professionelle grafikere og designere. Kig dem igennem, og udvælg et som du synes passer dig og dine ydelser, så er du rigtig langt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17

Hey, tak for feedbacken og fordi i gad tage et kik på min side.

Jeg har lyttet til rådene, og lavet ændringer på siden, prøv at nærlæs teksten hvis du har en interesse i produktet, og en interesse i at RYKKE din omsætning i vejret. http://optimersalget.dk/

Selve sidens udseende er i proces, og jeg får også assistance udefra af designer

Go dag og godt salg! SmileSmileSmile

-Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)