Hej kære Amino'er, Jeg har at meget interessant (synes jeg i hvert fald selv) spørgsmål. Siden "om os/hvem er vi/lidt om os" eller hvad de nu alt kan hedde, hvor vigtige er de enlig. Der er ikke gjort det vilde ud af siden. Men nu står vi og er igang med at få hele vores side optimeret, incl. nyt design. Derfor faldt jeg lidt over vores "om os", og blev nysgerrig om hvor vigtig den enlig er. Kan det betale sig for mig at få en dygtig tekstfortætter til at skrive den for os? Hvis ja.. hvad er så vigtigt der er med i den. Er det bare de tørre firma informationer, som vi jo lidt har i dag, eller skal man mere lægge vægt på personerne bag firmaet. Hvad går kunder op i? Jeg synes at det kunne være meget interessant at høre jeres meninger, da jeg samtidig også tro at der må være andre der ude, som godt kunne bruge svar på det samme. Jeg håber på en masse gode råd. Mvh. |
Jeg er stort set altid omkring "Om os", når jeg skal handle med nogen via en hjemmeside eller - endnu mere - hvis jeg vil briefes op på en fysisk butik, før jeg kører der hen.
Hvis der ikke er billeder af de vigtigste nøglepersoner, kan det i visse tilfælde få mig til at bakke ud af hjemmesiden. Det sidste kommer dog an på, hvad sagen drejer sig om. Men hvis det er vigtigt med personlig service, vil jeg også have et billede.