Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shorts produktion i billigt produktions land

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere.

En kammerat og jeg er nu gået sammen omkring et lille projekt, hvor i vi vil producere nogle enkelte basis shorts her til sommer.
Derfor har vi nu undersøgt rundt omkring på nettet, for at finde en leverandører, der kan producere vores shorts, så vi kan skabe vores eget mærke.
Dette er dog blevet et problem, og jeg vil derfor gerne høre om i har nogle alternativer til, hvor vi kan få kontakt til en tekstil producent.

Vi har både undersøgt I- og U-lande, f.eks. Polen, Kina og Indien.

Krav:
Shorts i mellem/fin kvalitet.
Billig produktion.
Nem kontakt frem og tilbage. 
Ikke for store krav til mængde.

Vi håber på at kunne skabe et godt samarbejde med en udenlandsk leverandør og håber på at nogle her inde fra kan hjælpe.

Tak på forhånd.

Vh.
Kasper 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. 

Jeg kan producere dine shorts her på Madagaskar. 

Fordele:

- billig arbejdskraft (måneds løn ligger på ca 300 kr.)

- god kvalitet, med styrke på hånd arbejde

- du handler med mig og jeg assistere dig hele vejen til varer er afsendt

- minimum 300 pr style (afhængigt af krav til stof kvalitet)

- eksport med EUR1 certificate (dvs du ingen import moms/ afgift)

- jeg udvikler alt accessories/ trims

Jeg skal bruge tech pack (tegninger med mål og indikation af accessories/ trims) samt artwork på evt accessories/ trims. Dog skal du forvente 3 mdr. levering fra ordre givelse. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik i Kina og Indien. Helt konkret vil vi matche dine produktionsønsker med en fabrik og besøge fabrikken i dit sted. Vi besøger også fabrikkerne for at verificere deres produktionsforhold og arbejdsvilkår, således at du kan producere med ro i sindet. Helt konkret forlanger vi at fabrikkerne overholder vores CSR-standard (som du kan læse mere om på vores hjemmesidewww.bricpro.com). 

Vi har arbejdet med et par andre opstartsvirksomheder og har en klar ide om hvilke problemstillinger der er væsentlige at overkomme i opstartsfasen. Vores koncept bygger derfor på at give dig et klart indblik i dit fabriksvalg før du vælger at outsource, således at alt flasker sig under din første produktion. 

Jeg kan kontaktes på mads@bricpro.com hvis du er interesseret. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)