Stofproducent i København?
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Hej Amino 'er :-) Jeg har været inde og søge på stofproducenter i København. Men jeg finder kun stofproducenter i Jylland.
Er der nogle der ved om der findes stofproducenter i København?
Mvh
Kasper
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
KennM
Skrevet
13-05-2013 kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Giv det tid før du bumper en tråd - der skal gå 24 timer..
Svar
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Tilmeldt 11. Feb 13
Møbelsalg
Skrevet
14-05-2013 kl. 08:40
Svar
Hej Kasper,
Hvilken type tekstil leder du efter?
Er det til tøj, møbler eller noget helt tredje?
Vh
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
14-05-2013 kl. 08:59
Svar
Du bliver altså nødt til at være mere specifik hvis vi skal have en mulighed for at hjælpe dig. Hvad mener du med en stof producent ? Er det et væveri eller en tekstil grosist/ agent du søger?
Ravn
Svar
Tilmeldt 11. Feb 13
Møbelsalg
Skrevet
14-05-2013 kl. 10:12
Svar
Tror umiddelbart ikke at han leder efter en grossist /agent, da han skriver Stof __((Producent))__.
Ha' en kanon dag!
Vh
Svar
Tilmeldt 3. Feb 06
Ravn
Skrevet
14-05-2013 kl. 10:15
Svar
Tror umiddelbart ikke at han leder efter en grossist/agent, da han skriver Stof __((Producent))__.
Tro kan vi ikke bruge til noget -
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Hej alle :-) Undskyld hvis jeg ikke fik forklaret mig ordenligt. Det jeg mener er stof til tøj.
Svar
Tilmeldt 4. Feb 08
Der produceres ikke stof i Danmark, det kommer alt sammen andre steder fra, primært fra Østen. Der er en enkelt producent/grossist i Jylland, som leverer egne designs, som produceres i Japan.
Der findes et antal grossister i DK, og du har ret, langt de fleste ligger i Jylland, jeg har kun kendskab til en en enkelt på Sjælland.
MVH Kirsten
Svar
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Hej kirsten :-) Kan du give mig en adresse til den stof grossist på sjælland? :-) Mvh
Kasper
Svar