Hej Alle, Venlig hilsen |
Du kan kigge på CMS'et Prestashop http://www.prestashop.com/. Dette er enkelt administrativt og du kan nemt få support :-)
Hej Alle, Venlig hilsen |
Du kan kigge på CMS'et Prestashop http://www.prestashop.com/. Dette er enkelt administrativt og du kan nemt få support :-) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Du kan kigge på Prestashop eller Magento, det er shop CMS'er. Så skal du ikke sidde og rode med det hele fra bunden. :) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Super tak skal du have :) |
Som andre skriver er det en god idé at vælge en cms system, som er lavet til webshops. Prestashop og Magento er to rigtig gode systemer. Du får behov for et godt webhotel. Her kan jeg anbefale webhosting.dk, som kun koster 1 kr. for første år. Du kan også finde mange gode design/themes hos themeforest.net til et par hundrede kroner. Der er normalt installationsvejledning med til et theme, så den del burde gå smertefrit. Kører du fast, så spørg løs her på amino. |
Hej Karsten, |
Jeg har webhoteller hos begge og er tilfreds med hastighed både hos webhosting.dk og one.com, jeg har dog ikke haft webhotel hos one.com særlig længe. Hos webhosting.dk får du nogle tekniske valgmuligheder, du ikke får andre steder. Du kan f.eks. selv vælge hvilken php og mysql version du vil benytte, men det er nok mest programmører der har gavn af det. En af de andre gode ting, er at du kan vælge mellem flere forskellige servere til både mysql og php i backenden, og sammenligne hastigheden. Samme åbenhed om deres produkt får du ikke hos andre webhotel-leverandører. Sammenligner du dem på trustpilot, scorer webhosting.dk en væsenlig højere tilfredshedscore. Kort sagt: jeg ville vælge webhosting.dk |
Hvis jeg var dig ville jeg uden tvivl tage et kig på wordpress. Det er noget hvor du kan sætte dig ind i det på en uge eller to, og fordi der er så mange færdigdesignede themes, kan du på få et pro layout til et par hundrede kroner. Med den viden du skriver du har, så vil du aldrig kunne opnå de samme resultater ved at lave noget fra bunden. |
Du kan ligeledes se performance tallet for hver mysql server + hvad loadet er, live, ret cool |