Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode programmer til at lave en hjemmeside i

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nørre Nebel
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Spotties Group I/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg går og brænder for at starte min egen webshop, problemet er bare at, jeg ikke kender nogen programmer som er begregnet til at lave hjemmesider i. Har dog lidt bekendskab til Microsoft sharepoint designer 2007. 

Håber der og nogle der kan hjælpe mig

Venlig hilsen
Maick Jørgensen  

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 13:58

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:58

Du kan kigge på Prestashop eller Magento, det er shop CMS'er. Så skal du ikke sidde og rode med det hele fra bunden. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Nørre Nebel
Tilmeldt 27. Nov 12
Fra  Spotties Group I/S Skrevet kl. 14:03

Super tak skal du have :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08

Som andre skriver er det en god idé at vælge en cms system, som er lavet til webshops. Prestashop og Magento er to rigtig gode systemer.

Du får behov for et godt webhotel. Her kan jeg anbefale webhosting.dk, som kun koster 1 kr. for første år.

Du kan også finde mange gode design/themes hos themeforest.net til et par hundrede kroner.

Der er normalt installationsvejledning med til et theme, så den del burde gå smertefrit.

Kører du fast, så spørg løs her på amino.

Fra Nørre Nebel
Tilmeldt 27. Nov 12
Fra  Spotties Group I/S Skrevet kl. 20:47

Hej Karsten,
Tak for responsen. Jeg har nu købt en lækker theme inde themeforest, ville du så råde mig til at oprette et domæne inde på webhosting.dk eller one.com? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54

Jeg har webhoteller hos begge og er tilfreds med hastighed både hos webhosting.dk og one.com, jeg har dog ikke haft webhotel hos one.com særlig længe.

Hos webhosting.dk får du nogle tekniske valgmuligheder, du ikke får andre steder. Du kan f.eks. selv vælge hvilken php og mysql version du vil benytte, men det er nok mest programmører der har gavn af det. En af de andre gode ting, er at du kan vælge mellem flere forskellige servere til både mysql og php i backenden, og sammenligne hastigheden. Samme åbenhed om deres produkt får du ikke hos andre webhotel-leverandører.

Sammenligner du dem på trustpilot, scorer webhosting.dk en væsenlig højere tilfredshedscore.

Kort sagt: jeg ville vælge webhosting.dk

Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:16

Hvis jeg var dig ville jeg uden tvivl tage et kig på wordpress. Det er noget hvor du kan sætte dig ind i det på en uge eller to, og fordi der er så mange færdigdesignede themes, kan du på få et pro layout til et par hundrede kroner.

Med den viden du skriver du har, så vil du aldrig kunne opnå de samme resultater ved at lave noget fra bunden.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:24

Karsten Sønderup Hansen:
mellem flere forskellige servere til både mysql og php i backenden, og sammenligne hastigheden

Du kan ligeledes se performance tallet for hver mysql server + hvad loadet er, live, ret cool

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)