Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

applerumors.dk - apple rygter, tips, tilbehør og turorials om iOS Development m.m

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 16
Fra  CCE Apps Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Jeg købte i sidste uge domainet applerumors.dk da jeg savnede at have en hjemmeside der skulle passes dagligt iforhold til den anden jeg har (cceapps.dk) hvor en vedligeholdelse ikke behøves så ofte. 

applerumors.dk blev som sagt købt i sidste uge og siden har jeg været i fuld gang med at få den op at køre, vil egenlig bare høre hvad i synes om den. Specialt designet på siden som jeg mener er blevet rigtigt godt. 

Jeg er også begyndt at lave tutorials om iOS development da jeg selv laver apps til ios og da jeg begyndte savnede jeg at der kke rigtig var nogne tutorials på vores dejlige danske sprog. 

alt i alt ønsker jeg bare noget feedback på hjemmesiden og om i synes den er interresant for jer (nok mest kun for apple mennesker). 

på forhånd tak 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klistret ind i reklamer, hele toppen og højre side er reklamer... hvilket fik mig til at smutte hurtigt igen.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 10. May 13
Fra  CCE Apps Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

okay, så du læser heller ikke avis på nettet?, det bliver jo helt tomt ellers.. Men tak for feedback ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

cce apps:

okay, så du læser heller ikke avis på nettet?, det bliver jo helt tomt ellers.. Men tak for feedback ;)

Hej Cce Apps!

Du beder om feedback - og det får du. Take it or leave it :) Du kan ikke påvirke vedkommende der giver dig feedback, da det er hans mening, og da han er potentiel læser, ville jeg nok lytte til hans kritik, som jeg mener er konstruktiv nok. Forskellen på din side og de store aviser, er netop at din side er lille, og de store aviser netop er det de er - STORE. EB.dk har vist 500.000 læsere om dagen eller noget i den stil, og derfor kan de "tillade" sig at have rigtig mange sindssygt irriterende reklamer - fordi de har rigtig mange loyale læsere.

Din side er ny, og derfor er du nødt til i første omgang at fokusere på INDHOLD - har du mange reklamer på en ny side, hvor der ikke er særlig meget indhold (endnu), så mister læseren både tillid og tålmodighed. Reklame er ikke nødvendigvis godt bare fordi det overdrives - reklame er derimod godt hvis det benyttes effektivt. Her kan affiliate marketing måske hjælpe dig på vej.

Undskyldningen med at der ellers er tomt i siden, giver jeg ikke meget for - reklamer er ikke ment som fyld, men som en måde at tjene lidt penge på. Ude i siden kan du evt. have en oversigt over forskellige sektioner, kategorier, nye billeder eller lignende. Du behøver altså ikke at fylde hele siden ud med indhold. Husk, at "less is more" :) Det gør det også lettere for øjnene at fokusere på det relevante indhold - nemlig dine artikler.

Husk også at brug de rette enheder når du skriver en artikel - din første artikel har overskriften "Apple´s App Store har ramt 50 billioner downloads" - her vil de fleste nok tænke, at det er en slåfejl, men jeg går ud fra at du egentlig mener MILLIARDER?

Derudover anvender du billeder som du ikke har licens til - hvilket kan komme til at koste dig dyrt. Og så skal du huske at sørge for at de bliver komprimeret, så de ikke fylder mere end højst nødvendigt - ellers vil din server blive meget belastet, og load tiderne vil være enorme, når du en dag får mange besøgende.

Det var lidt feedback fra mig :)

Mvh Thomas.

Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:59

Puha, alt for mange reklamer. Man kan sige, i starten kommer du nok hoejst til at tjene tyggegumi penge lige meget hvor mange reklamer du har. Hvis jeg var dig ville jeg fjerne ALLE reklamerne og fokusere 100% paa indholdet. Naar du saa har faaet opbygget en god maengde brugere, saa kan du begynde at overveje hvordan du vil tjene penge.

Men du faar aldrig opbygget en god maengde brugere naar din side er klistret til med reklamer.

Udover det stuset jeg over at du ikke har et logo eller bare en overskrift med dit navn. Er det et bevist valg?

Jeg synes helt sikkert du burde forsaette med din side da jeg tror mange ville finde specielt dine tutorials interesante!

Fra Vedbæk
Tilmeldt 10. May 13
Fra  CCE Apps Skrevet kl. 02:25

Hej Thomas 

Mange tak for den lange feedback, kan godt se hvad du mener og vil helt sikkert fjerne nogne reklamer men allerede et gennemsnit på 110 besøgende siden den kom online, og mht til billeder og rettigheder osv så tænkte jeg at når der er så få besøgende at det ikke ville komme så langt som at dem der har rettighederne til billederne ville tage kontakt. Jeg tilpassede billeder i de første artikler men brugte siden bare kode til at sætte dem til en bestemt størrelse, Dette vil jeg rette da jeg ikke lige var bevist og et med belastning af server..håber du ville holde øje og give postivt feedback når jeg får arbejdet videre med indholdet og layout :)

MVH Carl

Fra Vedbæk
Tilmeldt 10. May 13
Fra  CCE Apps Skrevet kl. 02:30

Hej 

Tak for dit feedback :) som jeg skrev til thomas, kan jeg godt se hvad i mener med reklame klisteriet, det vil jeg umiddelbart formindske så længe siden er i opstartsfase.

Mht logo har jeg lavet nogle forskellige udkast men er ikke 100 % tilfreds med nogne af dem endnu, men der skal nok komme et sprødt et snart.. 

Ja tutorials om iOS programmering på vore moder sprog skal man lede længe efter bl.a. derfor jeg lavede siden. 

Håber du ville fortage nogle fremtidige besøg og evt hjælpe med at sprede siden hvis du kender til nogle æble freaks.

MVH Carl

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)