Hej. Jeg hedder Nicholas Stenov og jeg har over kronometer.dk som er beskrevet herinde for ca.1 år siden Jeg har solgt en del til venner og bekendte, men det kniber med "fremmede". Jeg har fået 600 kliks og ikke én forspørgel eller salg Jeg annoncerer på DBA, På Goggleads og Facebook og itstime.dk. Først i dag har jeg gjort det muligt at betale med paypal. Ellers var det bankoverførsel. Nets er utrolig langsomme at arbejde med og deuden løber jeg risiko med ure i op til 35.000 kr klassen fra Scahaumburg. Kik på siden kronometer.dk, og giv din mening til kende. Jeg har arbejdet i brancen med ure i en del år, og måske er mærket forkert. Kvaliteten er god, men måske føler folk sig tryggere ved at købe ure hvor der står Seiko elelr Citizen på, selv om holdbarhedeskvaliten er den samme. Jeg har også få Seikoure inde og forhåbenlig snart Citizen Hvad synes I ? VH Nicholas Stenov/kronometer.dk |
Din hjemmeside ser helt forkert ud i chrome.
Når man sælger produkter i den prisklasse, så skal man give et langt bedre førstehåndsindtryk :(
Du kan evt tjekke her http://browsershots.org/
Folk betaler ikke med bankoverførsler længere, det er simpelthen for usikkert - når din hjemmeside (givetvis pga. en eller anden dum fejl) ligner en af de mange kina-websider som sælger kopivarer, så er jeg for længst smuttet videre.