Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering på Kronometer website med Vostok-Europe ure

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg hedder Nicholas Stenov og jeg har over kronometer.dk som er beskrevet herinde for ca.1 år siden

Jeg har solgt en del til venner og bekendte, men det kniber med "fremmede". Jeg har fået 600 kliks og ikke én forspørgel eller salg

Jeg annoncerer på DBA, På Goggleads og Facebook og itstime.dk. Først i dag har jeg gjort det muligt at betale med paypal. Ellers var det bankoverførsel.

Nets er utrolig langsomme at arbejde med og deuden løber jeg risiko med ure i op til 35.000 kr klassen fra Scahaumburg.

Kik på siden kronometer.dk, og giv din mening til kende. Jeg har arbejdet i brancen med ure i en del år, og måske er mærket forkert. Kvaliteten er god, men måske føler folk sig tryggere ved at købe ure hvor der står Seiko elelr Citizen på, selv om holdbarhedeskvaliten er den samme. Jeg har også få Seikoure inde og forhåbenlig snart Citizen

Hvad synes I ?

VH

Nicholas Stenov/kronometer.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:02

Din hjemmeside ser helt forkert ud i chrome.

Når man sælger produkter i den prisklasse, så skal man give et langt bedre førstehåndsindtryk :(

Du kan evt tjekke her http://browsershots.org/ 

Folk betaler ikke med bankoverførsler længere, det er simpelthen for usikkert - når din hjemmeside (givetvis pga. en eller anden dum fejl) ligner en af de mange kina-websider som sælger kopivarer, så er jeg for længst smuttet videre. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:18

Den duer som nævnt slet ikke i chrome. Russiske ure er nok heller ikke lette at sælge og ses ikke som schweizerure - eller ure fra Japan.

pas i øvrigt på, du har TIME TO WATCH over hele siden, og det er en gammel anerkendt urside herhjemme http://www.timetowatch.dk/index.asp?page=1 

venligst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:20
Enig. Din hjemmeside fungerer ikke designmæssigt og efterlader ikke et godt indtryk.

Du har nogle gode mærker og forhandleraftaler. Med udgangspunkt.i det, så få lavet en ny hjemmeside fra bunden istedet for at smide flere penge i markedsføring af den nuværende.

Og pas på dine stave-/skrivefejl. Extreme og ikke Extreame, Bracelet og ikke Brachlet etc

Og så SKAL du have Dankort og kreditkort fra NETS. Evt. suppleret med kredit via iBill men det sætter en øvre grænse for købsbeløbet, pt 10000,- så det kan ikke stå alene.

Venligst
Ole
Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 17:04

Tak for linket Jacob. Jeg kikker på det

VH

Nicholas

Tilmeldt 12. May 13
Skrevet kl. 17:08

Hej Cookie.

Tak for svaret.

Jeg reklamerer på it´s time sammen med Mads, så det er ok :)

VH

Nicholas

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:10

Kronometer:
Jeg reklamerer på it´s time sammen med Mads, så det er ok :)
Jamen så er alt jo skønt - alt godt for din forretning. Personligt synes jeg russiske ure kan være lidt undervurderede, og historiemæssigt har de meget at forholde sig til. Der var vel en svag periode, men meget af det de laver er absolut helt OK i mine øjne

vh (hannover_dk på urfora)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:16

Spændende produkter, men siden er også hel gal i firefox

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:29

også iexplorer er vanskelig - feks at komme ned til undermenuerne, så den skal der også ses på

vh

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:35

Ja, den er desværre heller ikke god i Firefox eller IE, men dog vil jeg ikke mene, at det kræver et totalt redesign, for jeg synes den ser ud til at være i orden designmæssigt, hvis den ellers rettes til, så den fungerer. Dit logo bør du dog få lavet hos en professionel. Det er virkelig kikset. Jeg kan godt lide din megamenu, men den bør holdes til kun at fylde en enkelt linje. Så prøv om du ikke kan lægge flere punkter ind under samme menupunkt.

Når alt det så er i orden, så skal du seriøst arbejde på, at få en indløsningsaftale med NETS. Bankoverførsel: glem det! Alle nervøse webshop-kunder, frarådes at betale med bankoverførsel, og hvis du kun har Paypal, mister du helt sikkert også mange kunder. Men det er jo udmærket som start.

Dog vil jeg råde dig til, at skrive din egen vejledning, fremfor at sende kunderne videre til Paypal for at få informationer. Kunder har brug for en garanti for, at de er sikret, og at de har returret, etc. Dette kan jeg slet ikke finde på din side. Det er noget som mange leder efter, inden de handler, og det er et krav fra NETS, at du tydeligt skilter med returret, etc.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)