Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering på Kronometer website med Vostok-Europe ure

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jer er bange for at med alle de browsere er der nok nogle af dem, der giver problemer.

Jeg ved at når billederne på forsiden er vandret, så er der ingen tekst, der dækker over noget andet tekst

Chrome er forfærdeligt og Explorer er der lidt bøvl med priser oveni teksten læg i kurv. Det mærkelige er at inde på siderne er alt helt i orden.

Man kan nu betale med bankoverførelser, Paypal og pr. efterkrav. Senere på faktura. Jeg ved ikke rigtig med det s.... Nets. Mine pairer er godkendt og nu skal de godkende hjemmesiden, som er godkendt før da de tidligere ejere havde den. For 10 dage siden sagde Nets at de ville kalde min sag en hastesag og jeg ville blive kontaktet inden for 4 dage. Det var for 10 dage siden og ingen kontakt Sad

trustpilot for de også temmelige dårlige anmeldelser.

Men det sjove er at Anton Kraft (kendt bodybuilder) ringede mig op for 4 timer siden og ville bruge en af mine ure i en TV 3 reklame. Jeg ved mere om nogle dage, og om ham og jeg kan finde ud af en deal.

Desuden ville en ung russisk pilot gerne være en slags ambasadør for kronometer.

Jeg får nu teknisk hjælp til at få forsiden rettet, men jeg skal lige finde flere koder frem min udbyder skal bruge og jeg er i Rom nu. Måske om 1 uge er tingene på plads. Annoncer på FB og især Googles ads

VH

Nicholas/kronometer.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:27

Kronometer:
Mine pairer er godkendt og nu skal de godkende hjemmesiden, som er godkendt før da de tidligere ejere havde den.

Du får under ingen omstændigheder din webshop godkendt af NETS, som den ser ud nu. Spar dig selv for yderligere ventetid, og lav de få ændringer som skal til, før de godkender den: Tilret din hjemmeside så den lever op til NETS krav

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:01

Hej Tim

Nets skal jo reportere tilbage hvad de ønsker lavet om . Under handelsvilkår står alt hvad der skal stå. Det blev godkendt førhen.

Selve forsiden er de nok ligeglade med. Også selv om den er lidt dårlig. Men de bør reportere tilbage

VH

Nicholas

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)