Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du også studerende og vil igang med et projekt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude!

Jeg har gået rundt her de sidste par uger og haft et projekt i hovedet, jeg bare ikke kan slippe af med! Og det er jo som sådan fint nok.. Det eneste problem er bare at jeg mangler kompetencer inde for alt det it-tekniske, som programmering osv. MEN ER VILLIG TIL AT LÆRE DET :) Og så er mit rådighedsbeløb heller ikke stort nok til at betale en for at lave det.

Så jeg er blevet enig med mig selv på denne dejlige søndag at finde en partner til dette projekt. Der er selvfølgelig en række krav jeg ønsker du kan leve op til. Og dem vælger jeg at holde tæt til kroppen, da jeg vil give dig chancen for at fortælle om dig selv via en besked her på Amino. Jeg kan sige så meget som du SKAL have styr på alt hvad der hedder programmering og ligende, du SKAL være fra Københaven (eller tæt ved) og jævnaldrene med mig dvs. 20 år plus minus :)

Projektet er en forholdsvis enkel hjemmeside hvor på vi vil oplyse landets borgere om hvilke udbydere og muligheder der er i en given branche. Der er selvfølgelig mere end bare det, men det vil jeg ikke røbe her i offentligt forum, da jeg selv synes at det er en super god idé!

Nu vil jeg læne mig tilbage og vente på at du skriver til mig :) Forhåbentlig bliver det til et fremtidigt samarbejde på et rigtig fedt projekt!

Jeg kan som sagt kontaktes her på Amino, eller på min mail: tobias.gladsaxe@gmail.com

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Som du hurtigt fremlægger det, virker det mest af alt til at du leder efter en til at lave det tunge arbejde. 

"Projektet er en forholdsvis enkel hjemmeside"
"Oplyse landets borgere om hvilke udbydere og muligheder der er i en given branche"

De 2 ting hænger ikke helt sammen - jo, selvfølgelig alt efter hvor automatiseret processen skal være. Det tager ikke længe for en erfaren programmør, at smide et system sammen, hvor man manuelt skal indsætte de givne informationer, men hvis det skal ske nogenlunde automatisk, er sagen noget andet :)

Du skriver hvad din kommende partner skal kunne. Hvad med dig selv? Hvad vil du tilbyde ham, og hvad bringer du til bordet - udover ideen selvfølgelig? 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 17:06

Som sagt så leder jeg efter en som er god til det, da jeg ikke selv kan finde ud af... Så ja det bliver lidt tungere for ham/hende i starten - det er jo klart :) Der jo også andet end bare programmering i dette projekt som også vil være tungt arbejde, og det skal jeg selvfølgelig nok stå i spidsen for.
 Det kan godt være at du ikke kan se de to ting hænger sammen, men det gør de fint. Måske er det bare dårligt formuleret. 

Men hvis du/i er intresseret i at vide noget om mig, kontakt mig privat, så kan vi skrive lidt frem og tilbage.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:13

Jeg har desværre næppe den de ønskede evner til at styre det projekt. Jeg fortalte bare hvordan jeg læste dit opslag :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias,

Må jeg anbefale, at du forsøger at fremstå en smule mere professionel - det virker alt for useriøst, hvis du forventer, at folk bare vil kaste sig over dig på baggrund af et indlæg, som mest af alt virker som om, at du bare gerne vil prøve et eller andet..

Kom ind i kampen - skriv lidt om dine kompetencer og dine projekter. hvis du skal gøre dig håb om, at nogen vil spilde så meget som 2 minutter på dig.

Alt mulig held og lykke herfra ! 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 18:23

Tak  fordi du henvender dig... Først og fremmest synes jeg det er en lidt uheldig måde du vælger at formulere dig på ''nogen vil spilder så meget som 2 minutter'', folk spilder ikke sin tid på mig - men fair nok....

Jeg er ikke ude i en længere professionel salgstale her, da projektet ikke skal skydes i gang med det samme.. Var nu mest bare interesseret i at komme i kontakt med nogle unge dygtige iværksættere som kunne være friske på et samarbejde i en kommende fremtid.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:32

Når alt kommer til alt, så kan du kaste dig over mine formuleringer - eller overveje om budskabet var relevant :-)

Men sidder du og vælter dig i tilbud, så skal jeg være den første til, at trække mine udtalelser tilbage. Min erfaring er bare, at man som ung iværksætter skal kæmpe dobbelt så hårdt, hvis man vil tages seriøst i den virkelige verden. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:36

Hej Tobias,

Det er blot velmenende råd fra folk herinde som ser denne slags tråde flere gange om ugen.

Det betyder jo så, at du skal gøre noget for at skille sig ud af mængden og det gør du ikke - mange søger en programmør som vil arbejde gratis, hvilket betyder at han tager al risiko og du tager ingen. Det er jo ikke yderst attraktivt.

Da de er eftertragtet, så kan de kræve en høj timeløn og de behøver ikke kaste sig over et projekt, hvor der er kæmpe usikkerhed og ingen penge.

Så jeg synes du skal prøve, at skrive mere om projektet og hvad du smider i det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:57

Tobias du kan eventuelt kontakte mig med en dybere forklaring, samt med dine kompetencer - så tror jeg da måske godt vi kan finde ud af noget, da jeg kender en del som der kan programmere og des lige :) 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 19:46

Jeg sætter da også pris på at folk gider at sætter lidt tid af til at skrive her i indlægget. Men jeg ved allerede godt det jeg bliver fortalt.... Men det kan i jo selvfølgelig ikke vide! Så det er fair nok :)

Og ja programmøre kan tage en høj timeløn fordi de er eftertragtede, men afkastet i sidste ende her er langt bedre end hvad jeg kan tilbyde i timeløn, hvis man går ind som partner.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)