Hey derude! Jeg har gået rundt her de sidste par uger og haft et projekt i hovedet, jeg bare ikke kan slippe af med! Og det er jo som sådan fint nok.. Det eneste problem er bare at jeg mangler kompetencer inde for alt det it-tekniske, som programmering osv. MEN ER VILLIG TIL AT LÆRE DET :) Og så er mit rådighedsbeløb heller ikke stort nok til at betale en for at lave det. Så jeg er blevet enig med mig selv på denne dejlige søndag at finde en partner til dette projekt. Der er selvfølgelig en række krav jeg ønsker du kan leve op til. Og dem vælger jeg at holde tæt til kroppen, da jeg vil give dig chancen for at fortælle om dig selv via en besked her på Amino. Jeg kan sige så meget som du SKAL have styr på alt hvad der hedder programmering og ligende, du SKAL være fra Københaven (eller tæt ved) og jævnaldrene med mig dvs. 20 år plus minus :) Projektet er en forholdsvis enkel hjemmeside hvor på vi vil oplyse landets borgere om hvilke udbydere og muligheder der er i en given branche. Der er selvfølgelig mere end bare det, men det vil jeg ikke røbe her i offentligt forum, da jeg selv synes at det er en super god idé! Nu vil jeg læne mig tilbage og vente på at du skriver til mig :) Forhåbentlig bliver det til et fremtidigt samarbejde på et rigtig fedt projekt! Jeg kan som sagt kontaktes her på Amino, eller på min mail: tobias.gladsaxe@gmail.com Mvh. |
Hej,
Som du hurtigt fremlægger det, virker det mest af alt til at du leder efter en til at lave det tunge arbejde.
"Projektet er en forholdsvis enkel hjemmeside"
"Oplyse landets borgere om hvilke udbydere og muligheder der er i en given branche"
De 2 ting hænger ikke helt sammen - jo, selvfølgelig alt efter hvor automatiseret processen skal være. Det tager ikke længe for en erfaren programmør, at smide et system sammen, hvor man manuelt skal indsætte de givne informationer, men hvis det skal ske nogenlunde automatisk, er sagen noget andet :)
Du skriver hvad din kommende partner skal kunne. Hvad med dig selv? Hvad vil du tilbyde ham, og hvad bringer du til bordet - udover ideen selvfølgelig?