Hej John, Tak for det. Det kunne være virkeligt rart hvis man blev informeret om dette i stedet for 'Fejl: Forummet findes ikke'.... Men så vil jeg antage at hvis jeg gen-poster indlægget igen, uden rabatkode, så er den i orden? Så bliver brugerne så snydt for muligheden for en rabat som tak for hjælpen men det er jo så bare ærgeligt. Syntes at 99 kr er ret dyrt for at poste et tilbud (ved godt det er for en måned). Selvfølgelig skal man undgå spam, men nu var indlægget jo primært vedr designet af den nye website. Anyway, ha en god dag! Mvh. Tobias |
Er mit indlæg blevet slettet?
I det ene fald er det helt enkelt, reklame kræver plus (og en rabat er naturligvis forbundet med salg) og mudderkastning som den anden tråd om linkbuiding blev til, skal stoppes, ellers mudrer det hele til, så fuld opbakning herfra. Eneste underlige er, at trådstarter ikke synes at få at vide, at noget er på hold, eller slet, hvad jeg også tror er meningen Venlig hilsen |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Og da jeg spurgte om det ikke var en overtrædelse af Aminos regler at svine Paypal til. Fik jeg det svar at Paypal var et stort firma som nok kunne tåle den slags ???. Så der er åbenbart forskel på om man er et stort eller et lille firma ???. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Hej Tobias
Du får som du selv nævner både en mail og en PB når dit tilbud bliver sat på hold, eftersom at du med denne bruger kun har skrevet 8 indlæg, hvor hovedparten har været i denne tråd burde det ikke være så svært at regne ud hvilken tråd der var tale om, men du har helt ret i at det kan gøres mere tydeligt hvilket tilbud der er tale om. Jeg får lige kigget på hvordan det er muligt, så vi undgår misforståelser som denne
De bedste hilsner |
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Ja det er der jo så :-) Der er flere moderatorer som gratis stiller deres tid til rådighed, og reglerne bliver naturligvis ikke altid tolket helt ens, og hvis det er det største problem efter hastigheden er forbedret, så er alting vist slet ikke så ringe. |
Hej Morten, Hovedgrunden til at jeg blev i tvivl var at jeg fik den her 'Fejl: forummet findes ikke' besked. Jeg kunne på daværende tidspunkt stadig se indlægget i 'Nye indlæg..' boksen på forsiden og når jeg klikkede her så fik jeg denne fejl. Et link burde vel i princippet aldrig resultere i en 'Fejl' med mindre der virkeligt er tale om en fejl, men det var der jo ikke her når indlægget blot var flyttet. Jeg havde først skrevet eet indlæg til 'et godt tilbud' og derefter dette indlæg, derfor troede jeg mailen vedrørte det jeg havde skrevet til 'et godt tilbud'. Tak fordi du vil kigge på det. Mvh. Tobias |
Ja man kan jo " Vælge " at se bort fra alt andet når bare man kan logge på. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
![]() |
Man kan også vælge om man vil se glasset halvt tomt eller halvt fuldt, og samtidig acceptere at det ikke er alt der er helt sort/hvidt. Du har ret i det ofte bare er et valg. Hav en fantastisk aften på dette fantastiske forum, lad os skåle i det halvfulde glas |