Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ingen likes på min facebook side!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har det problem at jeg stort set ingen likes har på min facebookside.

Jeg synes ellers jeg gør noget for det:

- Har en like-box på "Tak for din ordre" side.

- Linker i alle mine mails til kunder

- Har i perioder haft en likebox på min hjemmeside, men det ser ikke så godt ud, at den ingen likes havde.

Når jeg ser andre nystartede webshops, så har de næste 250 likes fra dag 1.

Facebook siden det hele drejer sig om er: https://www.facebook.com/babytoysdk

Mange hilsner

Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at fokusere at få likes via din website, så fokusere at få fra Facebook.
Eksempelvis køb like-annoncer.. Koster like 250 kr, for de penge kan du få en del likes.

Ellers skriv til mig, kan jeg hjælpe dig vejs med 200-500 likes. 

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads.

der er ikke meget indhold på din fbook side måske det ville hjælpe hvis du lavet lidt arbejde på den, en like konkurrence er vist også en god måde at komme i gang på.

en anden mulighed er at købe likes også komme i gang på den måde, mener der er en bruger på amino der tilbyder danske likes ( det var Casper Hostrup jeg havde i tankerne er det danske likes du levere ?) 

ps. du har lige fået en like mere Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:

Hej mads.

der er ikke meget indhold på din fbook side måske det ville hjælpe hvis du lavet lidt arbejde på den, en like konkurrence er vist også en god måde at komme i gang på.

en anden mulighed er at købe likes også komme i gang på den måde, mener der er en bruger på amino der tilbyder danske likes 

ps. du har lige fået en like mere Big Smile

Hej,

Det kunne jeg se, tak for det :)

Problemet er bare man må ikke lave en "like mit billed konkurrence" Det er desværre imod facebooks regler. Det samme med at købe likes. Jeg må prøve som Casper siger at få nogle facebook annoncer, så jeg kan få nogle flere likes :)

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her.

Jeg står nemlig i samme situation at jeg gerne vil have flere likes hurtigst muligt. Casper du må gerne kontakte mig på Tjekdanmark@live.dk hvis du har mulighed for at skaffe likes? Ikke fake likes!

En anden ting, ved i om det skader ens hjemmeside SEO, hvis man indsætter Facebook plugin i Iframe på alle ens sider?

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
En anden ting, ved i om det skader ens hjemmeside SEO, hvis man indsætter Facebook plugin i Iframe på alle ens sider?

Kan du ikke lave en anden tråd om det? Denne tråd vil jeg gerne holde i dette focus. Du må selvfølgelig gerne følge med og få gode idéer, men lav selv en tråd med det andet!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At købe likes tror jeg er uden værdi. ( bortset for syns skyld)

Konkurrencer ( der følger fb regler) bør kunne give en del.

Men i bund og grund, vil du vel kun have "ægte" likes, som er reelle potentielle kunder/købere ?

Gode og spændende indlæg ( som du har en del af) , så skal de nok komme stille og roligt.

Dem der starten ud med mange hundrede har sikkert købt en del :)

Jeg kørte selv en del konkurrencer i starten, og fik også mange likes - meenn værdien ved jeg ikke rigtig om er så stor :)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

du får da også min like, håber så der kommer en god overraskelse:)

Jeg kunne desuden godt tænke mig at høre nærmere om hvordan Casper kan skaffe likes.. jeg kunne godt bruge et boost på et par hundrede likes, men hvordan handles like's?

Man kan da ikke "like" fra andres profilerer!!?  synes det lyder suspekt

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der er jo masser af indhold på den fbook side.... sorry

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have de likes, mest for synets skyld. Så ser min butik mere troværdig og kendt ud, hvor jeg rigtig gerne vil have en flot facebook like knap, på min side, men synes det er for lidt likes, til at vise den sådan frem.

PS: TUSIND tak for alle jer der har liket. Så er jeg jo på vej i den rigtige retning :)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)