Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri telefon

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46694
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder helt fornuftigt - Jeg er nu ikke enig i, at du ikke ville kunne fradrage evt udstyr købt for at arbejde som massør - eller hvis en webside er købt og jo i sagens natur for at tjene penge - uanset firma - den er der også fradrag for - men jo ikke momsen - men det lyder fornuftigt i alle fald.

Dit overskud skal du lægge på dit forskud. Du kan bede skat om udvidet selvangivelse og lægge det i pt 111 som det eneste det er det korrekte. Den uvidede omfatter punkter fra 111 og frem som er dit virksomhedsoverskud.

Du kan her læse om REGNSKAB I PERSONLIG VIRKSOMHED og her hvad du betaler af SKAT I PERSONLIG VIRKSOMHED - og endeligt - du skal jo så ha haft moms på alle regninger fra den dag du var registreret og kan læse om hvad der for MOMS DU SKAL OVERHOLDE som sidste del (hvis du ikke er træt af dem allerede Smile

god vind

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:10

Takker

jeg klør på og tager det som det kommer, skal jo lærer det, jeg har tingene til at starte med, så der er ikke indkøb på dette, hjemmeside laver jeg selv(er næsten færdig), så firmaet vil give overskud fra start også selvom det bliver småt til at starte med :-)

jeg vender tilbage hvis jeg løber ind i problem

endnu engang tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

så må du afregistrere dig

Bordet fanger ved frivillig registrering. Den gælder i mindst 24 måneder. Så der er ikke bare mulighed for at stoppe og fortsætte uden moms - sådan uden videre.

/Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46694
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:59

Henrik Koudahl:
Bordet fanger ved frivillig registrering. Den gælder i mindst 24 måneder. Så der er ikke bare mulighed for at stoppe og fortsætte uden moms - sådan uden videre.
tak

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:42

Er der så nogle der ved hvor man kan få fakturablokke med egne oplysninger lavet?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)