Så er jeg helt galt på den :-) Kasper |
??
Så er jeg helt galt på den :-) Kasper |
Nu er jeg på ingen måde ekspert, men jeg tror du roder en smule rundt i begreberne. Adwords er sponsoret links - dem der står i top og højere side nå man søger på google. Jeg tror du mener alm. søge ord som kommer frem under de sponsoret links. For det er fuldstændig rigtigt, de koster ingen penge. |
Ja jeg tror også jeg roder gevaldigt rundt i de forskellige begreber. Mvh Kasper |
Google AdWords betyder betalte annoncer der kan vises på udvalgte søgeord. Disse søgeord er søgeord, som brugere søgere efter hver måned. Jo du har ret at man i adwords søgeordsværktøjet, kan se estimerede søgninger på lokale månedlige søgninger og målrette affiiate artikler mod disse. Google Adwords er de sponsorerede links og hvor de organiske resultater er de hjemmesider Google har indekserede til at være relevante for den enkelte søgning. Så hvis man er god til SEM så kan man få sin side vist både med AdWords og så vha. SEO så man får en større procentdel af hver søgning. Mvh |
Leger med affiliate på Tilhusoghave.dk.
Hej "mbsp" :-)
|
1. Content: Google elsker indhold, og jo mere jo bedre (hvis kvaliteten altså følger med). Du kan lige så godt investere lidt tid i, at skrive nogle gode tekster, ellers er der stor risiko for, at du ikke kommer til at ranke på Google. 2. Links: Google ser indgående links som anbefalinger. Det er derfor vigtigt at få mange af dem. Husk dog at de skal være relevante, og komme fra forskellige steder fra - Ellers kan Google sagtens se, at du Spammer løs. :-) 3. Onsite: Onsite SEO går ud på, at få lavet de rette sidetitler, metabeskrivelser, samt have nogle links der kobler din side sammen. Skriver du fx et indlæg om en iPhone og du nævner iPad kan du linke til et tidligere indlæg du har skrevet om iPad. 4. Sociale medier: Sociale medier kan give dig meget trafik, hvis du er indenfor nogle gode målgrupper - Der skal dog også ligges tid i dette; Skrives gode opslag, svare på kommentarer osv. 5. Loadtid: Hvis din hjemmeside har en rigtig lang loadtid, er der ikke ret mange der gider at besøge den igen. Google vil (selvfølgelig helst vise de mest relevante resultater på en Google-søgning, og derfor bliver hjemmesider med en lang loadtid også presset længere ned i resultaterne. |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Tobias. |
Selvfølgelig. Sig til hvis der er flere spørgsmål der melder sig - Du er altid velkommen til at sende en mail. :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Super fedt! Kasper |