Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hierarki af affiliate

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg helt galt på den :-)
Jeg må nok sætte mig lidt mere ind i tingene. Jeg har dog læst 2 e-bøger.

Nu prøver jeg at forklare det kort.
Går det ikke ud på, at man finder nogle google adwords, som har et højt antal globale eller lokale søgninger om måneden. Herefter laver man artikler om de søgeord man har fundet, og laver det interesserent for læseren.
Herefter skal man have annoncer som passer til den tekst man skriver om, og så ellers lave hjemmesiden flot, troværdig, interessant osv.

Hvad er det som koster penge her? Selvfølgelig koster hjemmesiden og hosting penge. Men hvad ellers?

Mvh

Kasper 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 14:30

??

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:53

Kasper Pedersen:
Går det ikke ud på, at man finder nogle google adwords, som har et højt antal globale eller lokale søgninger om måneden. Herefter laver man artikler om de søgeord man har fundet, og laver det interesserent for læseren.

Nu er jeg på ingen måde ekspert, men jeg tror du roder en smule rundt i begreberne. Adwords er sponsoret links - dem der står i top og højere side nå man søger på google.

Jeg tror du mener alm. søge ord som kommer frem under de sponsoret links. For det er fuldstændig rigtigt, de koster ingen penge.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 15:21

Ja jeg tror også jeg roder gevaldigt rundt i de forskellige begreber.

Jeg mener nok alm. søge ord.

Men tak for svaret! Super fedt, du og alle andre i debatten, har brugt tid på at svare. :-)

Mvh

Kasper

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:26

Google AdWords betyder betalte annoncer der kan vises på udvalgte søgeord. Disse søgeord er søgeord, som brugere søgere efter hver måned. Jo du har ret at man i adwords søgeordsværktøjet, kan se estimerede søgninger på lokale månedlige søgninger og målrette affiiate artikler mod disse.

Google Adwords er de sponsorerede links og hvor de organiske resultater er de hjemmesider Google har indekserede til at være relevante for den enkelte søgning.

Så hvis man er god til SEM så kan man få sin side vist både med AdWords og så vha. SEO så man får en større procentdel af hver søgning.Smile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 15:41

Hej "mbsp" :-)

Argh, på den måde. Det gav lidt mere mening. 

Tak for svaret! :-) 

1. Content (34%)
  2. Links (26%)
  3. Onsite (19%)
  4. Sociale medier (11%)
  5. Loadtid (10%)

Er der nogle der kan forklare trinvis, hvordan de forskellige begreber/ord i kan se ovenover, virker mht. til Seo?

Mvh

Kasper

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:46

1. Content: Google elsker indhold, og jo mere jo bedre (hvis kvaliteten altså følger med). Du kan lige så godt investere lidt tid i, at skrive nogle gode tekster, ellers er der stor risiko for, at du ikke kommer til at ranke på Google.

2. Links: Google ser indgående links som anbefalinger. Det er derfor vigtigt at få mange af dem. Husk dog at de skal være relevante, og komme fra forskellige steder fra - Ellers kan Google sagtens se, at du Spammer løs. :-)

3. Onsite: Onsite SEO går ud på, at få lavet de rette sidetitler, metabeskrivelser, samt have nogle links der kobler din side sammen. Skriver du fx et indlæg om en iPhone og du nævner iPad kan du linke til et tidligere indlæg du har skrevet om iPad.

4. Sociale medier: Sociale medier kan give dig meget trafik, hvis du er indenfor nogle gode målgrupper - Der skal dog også ligges tid i dette; Skrives gode opslag, svare på kommentarer osv.

5. Loadtid: Hvis din hjemmeside har en rigtig lang loadtid, er der ikke ret mange der gider at besøge den igen. Google vil (selvfølgelig helst vise de mest relevante resultater på en Google-søgning, og derfor bliver hjemmesider med en lang loadtid også presset længere ned i resultaterne.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 12:27

Hej Tobias.

Fantastisk du gider at gå i dybden med det!
Tak for hjælpen!  

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 19:43

Selvfølgelig. Sig til hvis der er flere spørgsmål der melder sig - Du er altid velkommen til at sende en mail. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 19:44

Super fedt!
Hav en fortsat god aften :-)

Mvh

Kasper 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)