Surt sted at ende, men er nu sikker på at det nok skal lykkes!
Hvad med fam/venner, som stoler på jeres kompetencer?
Det var den vej vi kom videre da vi på et tidspunkt stod og manglede godt 100.000. ;-)
Mht. Business angels og risikovillig kapital er de ofte interessede i mere "newbizz orienterede" forretningsidéer med potentielt enormt høje afkast. Det lyder på mig ikke som om i er en sådan virksomhed.
Så Venturekapital og Business angels bliver først interesserede igen når man kan vise resultater! Det er i hvert fald hvad Vi har oplevet!
Vores kontrakt er med dansk afdeling af internationalt selskab, og vi skal bruge danske medarbejdere samt ugentlige møder. Ellers ville vi bestemt ikke have noget imod at starte op andet steds, men det drejer sig for os også om at skabe arbejdspladser herhjemme fremfor i udlandet.
Hej Bjarkemonsted
Når du skriver: "dansk afdeling af internationalt selskab". Så er der jo også EKF. Her er reglerne blevet noget enklere. Hvis det er en større ting/del.
Jeg har solgt til et dansk firma, med afdelinger over hele verden. Da det ikke kun var en lille pose skruer, så gik jeg den vej.
Tal med din bankforbindelse om det. De skal lave papirerne.
Vækstfonden har også fået enklere regler. Mulighed mere.
Tak for din besked. Vi har kigget på Eksport Kredit Fonden, men, og det fremgik desværre ikke af mit indlæg, vi skal ikke eksportere eller importere, men levere for dem inden for landets grænser.
Desuden skulle vi være ved at være på plads med kapitalen nu, men tak for dit svar. Jeg vil gemme det til fremtidige planer :)