Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det bedste format til en avatar? Min ser fin ud i Firefox, men ikke i Internet Explorer, og jeg kan se at det faktisk gælder alle der har en avatar i "højformat", men ikke dem der har en i "bredformat". Jeg tænker at der må være nogle optimale mål man kan tilpasse den efter?

Og så sker der i øvrigt noget underligt når jeg uploader en ny avatar (hvilket man jo normalt ikke gør ret tit, men nu har jeg jo leget lidt med det): første gang ændrer den æ, ø og å til æ, ø og å under Lokalitet, Beskæftigelse og Interesser... Næste gang erstatter den f.eks. ø med  ø - og for hver gang jeg uploader en ny, indsætter den et nyt & foran. Det ender med at se en aaaaaanelse mystisk ud når man har skiftet avatar mange gange. Nu lader jeg lige min profil være som den er, så det kan ses...

~
Anja

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:37
Problemet med ÆØÅ arbejdes der på, så det bliver forhåbentlig løst :) Det andet problem kan jeg godt se - årsagen er at i firefox vises billedet med nogle indstillinger der gør at billedet max må være 80 pixels bredt/højt, mens det i IE vises med en indstilling der siger at det skal være 80 pixels bredt, og højden bliver så automatisk skaleret derefter. Eftersom billederne bliver komprimeret en del ved upload, så kommer de til at se grimme ud når de bliver skaleret op igen af IE.

Indtil problemet løses må en firkantet avatar være bedst - 80x80 pixels :)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:48

Tak for det, Sune. Nu ser jeg normal ud i begge browsere. Cool

~
Anja

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:50

Øh, indtil jeg rettede æ, ø, å - så valgte den min gamle avatar igen. Huh?

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:07
Det ser fint ud her, både i Firefox og IE :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)