|
john sommer:God arbejdslyst Jan og så er det hvis slået fast at det er bedst at handle med folk der har prøvet produkterne selv!
Hold kæft John Sommer, du er nogenl.... nej det må jeg hellere lade være med at skrive...
Men du får mig da til at grine højlydt (men vidende eller bare minimalt kritisk, det er du ikke).
1. Vi snakker om kosmetiske produkter, og du bringer så en artikel om argan olie til indtag.
Jeg kan så se at du ikke har læst kommentarerne igennem, eller været så kritisk i din tilgang at du havde oversat det inde i dit hoved.
Nu hvor jeg er færdig med at grine, så bliver jeg helt sørgelig, sørgelig på Forever Livings vegne og sørgelig på dine vegne John Sommer. Du og jeg har i årevis haft udfordringer med hinanden, og jeg har ondt af dig, jeg har sgu ondt af du ikke ved bedre.
Men lad os så kigge lidt på du anfægter.
Der er tale om et forsøg hvor der indtages 5ml argan olie per dag pr. kg. kropsvægt. Hvis vi antager at en voksen person i gennemsnit vejer 70 kg, så er der tale om at man skulle indtage 350 gram argan olie om dagen i 8 uger. Argan olie er et fedtstof og jeg vil gerne se det menneske der kan indtage 350g rent fedtstof dagligt i 8 uger uden at hjertet tager skade.
Det du ikke forstår når du læser, det er det videnskabelige i forsøget. Og når det er forbigået din opmærksom op den måde, så vil jeg lige skitsere det for dig. Forsøget gik ud på at finde ud af, enzymernes funktion/ageren før og efter en isoleret form for hjertedefekt (iskæmi) og forsøget er naturligvis lavet for at se effekten. Nu er det jo kun overskriften på en artikel du sumper dig ud i og ikke selve den videnskabelige undersøgelse, hvorfor du meget gerne må finde den fulde version, så skal jeg nok forklare dig indholdet og hvad forskerne konkluderede.
Der er INGEN videnskab der antyder at det er farligt at indtage argan olie eller anvende det til kosmetisk brug. Den artikel du henviser til er IKKE retvisende for normal anvendelse. Der findes mange mange mange artikler (videnskabelige) der understreger de positive aspekter ved indtagelse af argan mad olien. Men dem tror jeg ikke du tør linke til her.
At du så prøver at nedgøre et produkt med din ringe viden ved at skrive noget der er løgn, det fortæller ekstremt meget om dig John Sommer og hvis jeg var Foever Living Products, så ville jeg smide dig ud med 1000km i timen, for du bevæger dig ud på så dybt vand hvor det ikke kun er dig selv du skader men også Forever Living.
Bliv gratis medlem