|
Er der nogen der har oplevet et foredrag med Nicolai Moltke-Leth? |
Jeg var inde og se ham sidste gang, og jeg syntes det var godt så
herfra
Herlig hilsen
Ania
Debat
|
Jeg var inde og se ham sidste gang, og jeg syntes det var godt så Herlig hilsen Ania |
|
Jeg var også inde at se ham sidste gang - sammen med Ania, i øvrigt. Det er absolut motiverende og værd at gå efter. God tur. mvh Hans |
|
Han var min bedste elev i Jægerkorpset |
Hehe tror nu BC Christiansen kunne være spændende nok også. Kan godt lide hans indstilling at tingene bare skal gøres - ikke så mange pjat. Vil tage ind og se Nicolai Moltke-Leth og ser frem til et "spark bagi" :-) |
Mit billede af BS er i virkeligheden begrænset og unuanceret. Men det er noget med at stå op og tage strømper på og aldrig sætte sig med ryggen mod døren. Jeg tror faktisk man bliver et mere helt menneske, hvis man kan tage strøper på på flere måder og sætte sig, hvordan man vil i forhold til døren. Hans |
|
Er der nogen der ved hvad foreskellen er på hans nye foredrag og så det der hed "Kys den gamle verden farvel"? Er der stor forskel, eller er det stort set samme foredrag under en ny overskrift? Jeg har stor lyst til at se ham igen på lørdag, men der må jo gerne være lidt nyt at få med hjem i posen. ~ |