Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

facebook gruppe med 7400 medlemmer til salg!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle!
Jeg er kommet i besiddelse af en gruppe inde på facebook, der hedder ”SALG AF TØJ, ACCESSORIES, SKO M.M.” Det er en gruppe med lige knap 7400 medlemmer. Det er primært piger fra Jylland der handler i gruppen og laver opslag, hvor de sælger deres ting. Der er omkring 100 opslag hver dag, og langt flere der bare er forbi siden for at se om der er noget de kan bruge. 

Jeg har en del deals med forskellige firmaer, som jeg laver reklame for på siden. Er der nogen der kunne være interesseret i at overtage denne side.

Sidens navn: SALG AF TØJ, ACCESSORIES, SKO M.M. 

Sidens linkhttps://www.facebook.com/groups/185369031480577/ 

Mvh. Simon Martin Hansen

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger du henne med hensyn til pris?

Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså der er meget trafik over hjemmesiden og jeg får flere og flere medlemmer hver dag! 

Så kom med et realistisk bud og så vil jeg kigge på det :-)

Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

På second hand fb store er der budt lige knap 100.000 kr. og på pigernes er der budt meget mere, men der er også langt flere medlemmer :-)

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

simonhansen94:

På second hand fb store er der budt lige knap 100.000 kr. og på pigernes er der budt meget mere, men der er også langt flere medlemmer :-)

Mvh.

At folk vælger at betale så store summer penge for noget der er så ustabilt er jo fuldstændig åndssvagt!

Noget andet er at folk virkelig forventer at få penge for dem? Hvis siden lukkes af den ene eller anden grund dagen efter købet - så har man godt nok fået en lang næse!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis man bare overholder de regler facebook har, så sker der intet. 

De grupper her er penge værd, i og med der er så mange der er interesseret i at lave reklame på facebook, tro mig :-)

Mvh. Simon 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tror ikke spørgsmålet er om de er noget værd, for er man dygtig nok, skal man nok kunne skabe omsætning og profit igennem grupper og sider. Men der skal godt nok meget til, før 100.000 kr. sælger sig selv ind igen gennem aktiviteter på Facebook - Selvfølgelig afhængig af størrelse, netværk og produkt. :)

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)