Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer min nyoprettet hjemmeside frem på Google's via et søge ord

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Dupont Knudsen:

Når siden er helt ny, skal den først "indekseres" af Google. Denne process kan vist nok speedes op, ved at lave et sitemap og uploade den til Google via Google's webmaster tool side. Correct me if Im wrong..Før siden er indekseret af google, giver det vel ikke nogen mening at lave SEO. Eller det kommer selvfølgelig siden til gode, senere hen. Men det er vel logisk at starte med hvad der er vigtigt.

Sitet er allerede indekseret af Google, et stort problem er bare det jeg nævner længere oppe med unikke titler, det viser site-søgningen tydeligt Sad

Jeg har på et tidspunkt lavet en lille artikel med tips til bedre optagelse på søgemaskiner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39

Der var du hurtigere end mig :) Men så er jeg enig. Næste punkt må være at ændre title.

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:49

Jakob Dupont Knudsen:
Når siden er helt ny, skal den først "indekseres" af Google. Denne process kan vist nok speedes op, ved at lave et sitemap og uploade den til Google via Google's webmaster tool side. Correct me if Im wrong..Før siden er indekseret af google, giver det vel ikke nogen mening at lave SEO. Eller det kommer selvfølgelig siden til gode, senere hen. Men det er vel logisk at starte med hvad der er vigtigt.

Det giver i høj grad mening at lave sin onsite SEO inden man bliver crawlet/indekseret. I best case scenariet har du brugt god tid forinden du lancerer din side med at udforme hele din struktur for siden, sikre du linker ordentligt ned igennem dine sider så alt hænger sammen.
Dertil kommer at dine meta tags er i orden og repræsentative for hver enkelt side og at man får brugt headings som H1,H2 osv. fornuftigt og holder dem unikke, præcis som sine meta tags.
Sidst og ikke mindst så skal der være almindelig brødtekst på siden også som vil beskrive ord og betydninger som er gået igen i meta tags og headings.

Sitemap i Betinas situation er faktisk unødvendigt da hun ikke har flere sider end tilfældet. Sitemaps er fine hvis websitet er kæmpestort og man godt vil hjælpe søgemaskinerne med at vise sin struktur og få fanget nogle af de rigtig dybe sider man kan have..Sitemap skal absolut ikke være første priotet, og da samtlige af hendes sider rent faktisk er indekseret er bevis nok på at sitemap er overflødigt.

Og til dig Betina, du bør specifikt rette dine meta tags (title, description,keywords) for hver enkelt af dine sider, og dernæst skal du som andre også forslår ud og hente links ind til din side og undersider.
Her er et meget godt sted at starte for at få en række nemme links ind til din side: http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=Tekstlinks og hvis "regnskab" nu er vigtigt for dig, så benyt det ord i din titel på disse sider hvor du kan tilmelde dig gratis.
Dertil bør du se dig lidt omkring efter yderligere relevante links fra fx. venner i branchen, konkurrenter, (de steder dine konkurrenter har links fra) osv. Der er masser at tage fat på og optimering er en lang proces som også skal plejes for at man kan beholde sine placeringer når de først er opnået.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:22

> . Sitemaps er fine hvis websitet er kæmpestort

Jeg er helt uenig! Sitemaps (Google XML sitemaps) er altid noget lort - det skader mere end det gavner, så hold dig altid væk fra det skidt!

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:41

Mikkel deMib Svendsen:

> . Sitemaps er fine hvis websitet er kæmpestort

Jeg er helt uenig! Sitemaps (Google XML sitemaps) er altid noget lort - det skader mere end det gavner, så hold dig altid væk fra det skidt!

I mit svar tænker jeg kun på et sitemap i gammeldags forstand som kan være til gavn for både brugere og søgemaskiner. XML sitemap via webmaster tools er jeg kun enig i ikke at benytte.
Har selv forskellige test hvor jeg har kørt med og uden xml sitemaps, og kan også fremhæve en række ret uheldige ting jeg oplever med dem.
Hvis du er uenig i et sitemap på selve webstedet i strukturetet form også er uheldigt, så har vi lidt forskellig opfattelse af gavn og brugen, men det skal der jo også være plads til :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:49

Jeg er helt enig i at almindelige HTML-sitemaps kan være en hjælp. Jeg opfattede det du skrev, som XML-sitemaps - min fejl :)

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:16

Super :) har også lige startet ny hjemmeside op, så det er helt klart noget jeg kan bruge

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BetinaMani:

Hej

Jeg har lige fået lavet min hjemmeside www.behregnskab.dk - men jeg har svært ved at gennemskue google's side.  Ønsker at oprette mig i

google med nogle søgeord, som vil gøre at min hjemmeside vil komme frem øverste på siden i google, når folk skriver i søgeteksten eks. "regnskab",

så skulle min hjemmeside så komme frem som et af de fundne forslag.

Håber der er en rar sjæl derude som kan hjælpe mig med google :-)

Google Adwords - har ikke noget med mit ønske at gøre, som jeg forstår det.  

Mvh - Betina

links hjælper her er et par ideer til links

Et par  tips her

Lav en blog på siden tilmelde blogges rss -feed , portaler

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.worldnews.dk

Søge på google med dine søgeord og find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Arbejde med tekster lav overskrifter med h1 med dit søgeord i husk , spred lidt hver side ikke ens overskrift.

lav lidt under overskrifter h2

teksten h3

skriv unikke tekster på siden

læse disse her søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  de er super gode

Deltage aktive i debatter og forummer  med links i fodnote

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:56

Claus Heinrich:
Har selv forskellige test hvor jeg har kørt med og uden xml sitemaps, og kan også fremhæve en række ret uheldige ting jeg oplever med dem.

Hvilke?Smile

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:51

Sutjek > tråden er vist 3 år gammel, så det kan godt være at Claus H. ikke lige sådan svarer hvis han ikke er aktiv herinde mere Wink

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)