Okay, det lyder interessant. Har du kendskab til en shop med denne løsning integreret ?
Der er flere måder at gøre det på, og der er flere konti at vælge imellem. Den gratis - som jeg beskriver - skal ikke integreres, da du laver købs-knappen inde på din ewire-konto, hvorefter den genererer en stump kode, som du sætter ind på din hjemmeside. Præcis som man kan med Paypal. Jeg vil anbefale at man selv prøver det, og det kan man jo gøre kvit og frit.
Hvis du skal have den integreret i en decideret webshop, skal du have et bizz-abonnement, som koster 300 dask, og et ekempel på dette kan du se på www.eyki.dk
Dennis vil jo have en billig løsning. Er Ewire gratis?
Som jeg faktisk skrev: ja, det er gratis, og koster et gebyr på omkring 3-4%, for den løsning jeg beskrev ovenfor.
Amadeo:
Og så det med småt:
"Alle betalingsmodtagere er forpligtet til at anvende det grønne Ewire logo på deres hjemmeside".
Øh ja, hvis man ikke vil have det grønne Ewire logo på sin hjemmeside, så skal man selvfølgelig ikke vælge en Ewire-løsning
Meeen det findes nu i mange forskellige (også diskrete) størrelser, og med fine betalingskort-logoer på, så ens kunder kan se, at man modtager kortbetaling, så helt slemt er det nu ikke ;)
Hvad menes der med en decideret webshop, er det ikke en webshop hvis man har produkter som man sælger og som folk kan betale for?
Med "en decideret webshop" mener jeg en shop hvor du kan lægge varer i en kurv, og gå til kassen og betale. I modsætning til hvis du fx. har en hjemmeside, hvorfra du sælger nogle få produkter, og hvor kunderne normalt kun køber ét enkelt produkt ad gangen. Her behøver man jo ikke en decideret shopløsning som er lidt tungere at danse med, end en alm hjemmeside.
Nu nævner du ikke noget om hvad du vil sælge - og hvordan - så det er lidt svært at vurdere hvilken løsning som er bedst for dig.
De 300 dask er en årlig udgift. Tilgengæld bliver gebyret lidt mindre.
Deres kundeservice er helt hen i vejret, hvis man mailer til dem. Der kan sagtens gå 2-3 døgn før de svarer, hvis de overhovedet gør. Man skal ringe til dem (nummeret findes på de gule sider - ikke deres eget website) ellers sker der ingenting. Men ewire er mere eller mindre ubrugeligt, hvis man ikke får slået deres vanvittige "ekstra sikkerhed" fra, hvor man skal verificere sit køb over sms, og oprette bruger.
Holder dog stadig på, at det er en udemærket løsning, hvis man ikke er parat til at smide 300 kroner om måneden efter de andre løsninger.
Det er jo heldigvis ganske gratis at gøre sig sine egne erfaringer, så det synes jeg bare trådstarter skal gøre ;) Man skal selvfølgelig læse betingelserne og sætte sig ordentligt ind i tingene, så man ikke ender som en af brokkerøvene på trustpilot