Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske betalingsmuligheder med WooCommerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i USA de sidste par år og har der arbejder med Wordpress og Woocommerce. I USA vhar Woocommerce selvfølge kun været brugt til Amerikanske kunder med amerikanske betalingsmuliger.

MEN, nu er jeg tilbage i Danmark og jeg er ved at finde ud af hvilke betalingsmuligheder jeg kan integrere her i Danmark med Woocommerce.

Paypal er selvfølge en mulighed, men det er de færreste som egentlig ønsker at bruge det, da det er lidt uprofessionelt og der er mange mennesker som ikke stoler på Paypal i Danmark, så det er ikke så aktuel.

Derudover har jeg læst lidt om Ewire, hvilket lyder ret godt, men det har jeg ikke erfaring med på nuværende tidspunkt.

Så hvad siger i? Hvilke Danske betalingsmuligheder har vi i Danmark og hvad mener i er godt?

Jeg snakkede forresten med udviklerne for Woocommerce for noget tid siden, de sagde de gerne vil se nærmere på en dissideret dansk betalingsmulighed (PSB e.l.) hvis de fik nok henvendelser. Så det kunne måske være at vi skulle slå os sammen omkring dette emne.

Mvh Mika :-)

Hos Col323WebDesign for du Professionelle Webløsninger til en fornuftig pris!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 13:12

Epay har plugin direkte til woo :).

Kan du så hjælpe mig den anden vej. Hvilket bogføringssystem har i anvendt (hvis jeres bogføres direkte)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:22
Quickpay kan være en mulighed?

http://quickpay.dk/modules/woocommerce/

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 13:34

Hvis jeg skulle vælge i dag, ville jeg vælge Epay, da de har en god support, og et plug in, de opdaterer hurtigt ved woo update.

Jeg har prøvet dem begge, og vil derfor sige Epay er bedst af de to, blot min mening.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:41

Hvad skyldes det? Hvorfor mener du de er bedre? :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger selv epay, og må tilstå det bare virker.

De enkelte gange jeg har haft brug for hjælp, så har jeg fået hurtigt og korrekt svar.

Umiddelbart, synes jeg deres administration er noget mere overskuelig og brugervenlig en quickpays.

er er ingen tvivl om at de begge to virker, og der er fordele og ulemper ved begge, så du se hvad du selv synes har det du er på udkig efter.

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Skrevet kl. 13:55

Epay lyder som en god løsning!

Vi har set på billy billings men vi har endnu ikke fået afklaret om Woocommerce kan integreres med deres API system.

Mvh
Mika Kaltoft

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 23:23
Fra Viborg
Tilmeldt 17. Apr 13
Skrevet kl. 09:36

Hej Jonas! Lækkert! Det er jeg sikker på at der er mange der vil gøre brug af :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)