Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren programmør søger partnerskab

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en erfaren programmør (civilingniør og ph.d. i datalogi).

Jeg er på udkig efter et interessant udviklingsprojekt, som jeg kan bruge nogle hobbytimer på ved siden af mit daglige arbejde.

Jeg har stor erfaring med webudvikling (bl.a. Python, C#, ASP.NET, JavaScript og HTML), databaser og en masse andet.

Lad mig høre, om der er nogen derude, som mangler en teknisk ven :-)

Mvh Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Skak Design I/S Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Har muligvis en idé, som kunne være interessant. Du kan skrive til mig på skak@skakdesign.dk :)

På forhånd tak!

De bedste hilsner,

Kristian 

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt initiativ!

Hvor mange timer er der tale om, hvad er dit mål med arbejdet? At blive multimillionær eller at tjene lidt ekstra skillinger ved siden af arbejdet? Hvor mange timer kan du smide i et projekt?

Find a good Nexus 7 dock either official ASUS produced or cheaper 3rd party ones.

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg regner med at kunne lægge i omegnen 5-10 timer/uge + nogle hele dage, hvis det giver mening for projektet/mig.

Mit mål er vel egentlig bare at afprøve et alternativ til enmandshobbyprojekter, men er da klart mest motiverende, hvis det er noget, man kan se et forretningspotentiale i.

Mvh Simon

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Hvad siger du til projekter inden for logistik? For eksempel rutelægning for små vognmandsvirksomheder eller skemaplanlægning for skoler, børnehaver og andre serviceenheder.

Jeg har også et par andre projekter, som kan have din interesse.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, held og lykke

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

st8000:

Hej,

Jeg er en erfaren programmør (civilingniør og ph.d. i datalogi).

Jeg er på udkig efter et interessant udviklingsprojekt, som jeg kan bruge nogle hobbytimer på ved siden af mit daglige arbejde.

Jeg har stor erfaring med webudvikling (bl.a. Python, C#, ASP.NET, JavaScript og HTML), databaser og en masse andet.

Lad mig høre, om der er nogen derude, som mangler en teknisk ven :-)

Mvh Simon

Hej Simon du er som sendt fra himlen, vi er 2 gutter som har en formidabel idé og vi aner ikke særlig meget om programmering.

22307034 ring hvis du vil høre nærmere

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
GrN.dk - Logistik og regneark:
Hvad siger du til projekter inden for logistik? For eksempel rutelægning for små vognmandsvirksomheder eller skemaplanlægning for skoler, børnehaver og andre serviceenheder.



Hej,

Det er jeg faktisk meget interesseret i. Har lavet en del hobbyprojekter med fokus på optimeringsalgoritmer.

Jeg sender dig lige en direkte besked.

Mvh Simon
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt venlig mig...

c# :) 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)