Hej Aminoér Jeg er på udkig efter en super skarp programmør/datamatiker der kan arbejde fortrinsvis i c# Jeg har tilhold i Nordjylland, men geografien er ikke så afgørende. Som holdspiller skal vi bruge en der kan tænke ud af boxen sammen med os andre, samt ikke være bange for at afprøve nye ideer og løsninger. Vi er meget langt fremme i hele fasen, og har lavet alt forarbejdet, struktur, aftaler mv. klar, således at det lige er dig vi venter på. Jeg ved godt jeg giver knap så mange oplysninger som du kan ønske dig for at syntes om det er spændende eller ej, men jeg holder tæt her offentligt da jeg ved hvor mine konkurrenter sidder Normalt plejer jeg at give de ønskede info i første kast (tjek evt. mine tidligere tråde, så kan du se hvem jeg er og min seriøsitet) På en mail, eller pr telefon / skype skal jeg gerne give dig de grundlæggende oplysninger du kunne ønske dig - så skal jeg gerne give dig mere og mere når vi arbejder os ind på hinanden. Her vil vi også kunne snakke om hvordan vi kunne arbejde sammen hvis du/ vi er de rette for hinanden, jeg har flere løsninger i ærmet. Jeg vil glæde mig til at høre fra dig! De bedste hilsner Bo Schønemann Tel 28 14 69 20 |
glemte at tilføje at det både er c# og .Net.
go dag.