Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg er begyndt at bruge E-conomic, og jeg har derfor nogle spørgsmål.

1. Jeg er helt ny på dette regnskansprogram. Ud fra deres hjælpe videoer er der en hel masse at tage fat på. Men hvad skal man i opstartfasen have styr på, inde på dette program? (Det skal lige siges jeg er startet som et I/S virksomhed)

2. Er der nogle der kan komme ind på hvad bogføring og resultatopgørelse præcis er? Man skal først lave en resultatopgørelse før man kan lave en bogføring, right?

3. Hvornår er det meningen man skal lave bogføring og resultatopgørelse? Sidst på året?

Jeg håber der er nogle erfarne og uerfarne gutter for den sags skyld, som kan hjælpe mig med det her.

Mvh

Kasper 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:47

Hvis du læser på Skat's hjemmeside skal du lave løbende bogføring. Sidst på året skal du så afslutte selve regnskabet.

Det kan dog gøres meget lettere og billigere end E-conomic Big Smile

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 10:55

Hej Kasper

Jeg går ud fra at du kun har forholdsvis få bilag - i det mindste her i opstarten.

Det er et godt udgangspunkt for at få grundlagt nogle sunde rutiner fra starten af. Af disse vil jeg foreslå:

- at du bogfører løbende (f.eks dagligt / ugentligt afh af antal bilag).

- at du bruger e-conomic's indscanningsmodul, så du får alle dine bilag ind i e-conomics arkiv. Og at du sørger for at der til hver eneste postering ligger et bilag i arkivet.

Hvis du får indøvet disse rutiner, sikrer du dig et godt overblik, over dit firma's økonomi. så i kan fokusere på at styre det på baggrund af fakta.

Hvis du bogfører løbende kan du trække månedens resultat, når alt for måneden er bogført. 

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du lige har brug for lidt start hjælp.

Mvh

Niels

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 11:02

Hej Remydk.

Hvor mener du det kan gøres lettere og billigere? :-)

Mvh

Kasper 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 11:22
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)