Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program bruger du til opgavehåndtering?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere :) 

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I bruger af program(mer) til at håndtere/styre jeres opgaver/tasks? Her tænker jeg både opgaver ifm. arbejdet/virksomheden og ifm. det private. 

Nogle bruger måske den indbyggede opgaver-sektion i Outlook? Andre bruger måske apps? 


Jeg spørger udelukkende for at søge inspiration/tip til elegante programmer/apps til at tjene dette formål :) 


På forhånd tak. 

Abdul Dezkam

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger primært min kalender, et forum værktøj, hvor jeg laver en liste, eller et bug-tracking værktøj til små opgaver og fejl-rapporter. Det primære er, at dække de behov man har og holde det så simpelt som muligt, så det ikke bliver tidskrævende at vedligeholde.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Trello.com og min kalender.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 36
Fra  FashiModo Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ligeledes også varmt anbefale Trello.

Du kan f.eks. lave en kollonne til hver dag, og efterfølgende markere dem som du har lavet med en grøn label. Derved har du nemt et overblik over hvad du har nået, og hvad du mangler at få udført. Opgaverne skal selvfølgelig prioriteres med vigtigste øverst.

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger OmniFocus. Og så GTD-principperne. Det fungerer strålende sammen. Omnifocus synkroniserer mellem computer og mobil, så jeg kan altid lægge nye opgaver ind og se, hvor jeg er.

Jeg starter gerne ugen med at tjekke mine Omnifocus opgaver igennem og indføre i kalenderen, hvad jeg vil/skal nå i den kommende uge. 

Har været igennem en del forskellige apps til at styre opgaver med, men er nu tilfreds med mit valg.

/Marianne

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Evernote, sat op med GTD (min egen tilpassede version).

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv arbejdet med Wrike, og det var jeg meget tilfreds med.

Nemt og brugervenligt - og kan sættes op til mail/kalender osv.

Se deres hjemmeside her

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Spindler Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Daylite fra Marketcirkle.

Mac only, men hvis man har ipad/iphone kan man bruge dem.

Daylite har en helt unik integration med Apple's mail, og en enestående måde at håndtere "links" imellem data.

Et projekt kan således (NEMT) linkes til bestemte relevante emails, kontaktpersoner, firma'er, noter, sti'er/mapper i finder, to-do's, kalender-begivenheder m.v.

Hvis man tager sig tid til at sætte sig ind i dette program, hvilket er noget tungere end f.eks. omni-focus, så får man en gigantisk dividende.

Kan også bruges sammen med Billings (fakturerings/tidsregistrerings-software).

Desuden bruger jeg Evernote (Premium) til lagring af digitale dokumenter, såsom kvitteringer (også fakta/brugsen etc), breve (også håndskrevne) samt meget andet. Med Evernote Premium bliver selv håndskrift helt automatisk OCR-scannet så man senere kan søge på indhold i scannede dokumenter.

Jeg bruger også en Evernote-notesbog som "indbakke" for idéer, jeg indtaler via iPhone, hvis jeg eksempelvis er på farten og ikke vil/kan stoppe for at skrive en note i Daylite.

Med venlig hilsen

Morten Spindler

+45 40 37 92 95 - morten@spindler.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk med alle de gode forslag! 

Jeg har allerede kastet mig lidt over Trello, og vil nu prøve nogle af de andre I nævner her i tråden.

Har længe savnet et lækkert service med god integration og easy approach.

Glæder mig til at prøve dem af.

Mange tak for alle gode input, som jeg også håber andre kan få glæde af.  

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)