Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af kampagne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke aminoer,

Jeg har for nyligt startet en netbutik www.coolur.dk der sælger ure og accessories til mænd. Det er hovedsageligt mærkevarer som Police og Casio, men der er også nogle billigere produkter.

For at sætte lidt gang i shoppen har jeg sat en kampagne igang der kører hele maj måned, hvor man får et par gratis aviator solbriller med (vejl. udsalg 128kr.) når man køber for mere end 400kr.

Jeg har lavet et opslag på facebook siden og forsøgt at gøre det så tydeligt som muligt på selve netbutikken. Jeg kører også en annonce på facebook der informerer om kampagnen.

Mit spørgsmål er om der er nogen af jer aminoer der har gode råd eller forslag til hvordan jeg ellers kan markedsføre kampagnen så effektivt som muligt så jeg kan få sat lidt gang i tingene? Jeg leder også efter steder hvor jeg kan få lidt gratis eller billig reklame, og har indtil videre fundet mystores.dk.

Generelle observationer omkring netbutikken er også meget velkomne :)

Mvh
Robert 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:40

Hej Robert

Hvad med en midlertidig Adwords kampange? :-)

Tilmeldt 19. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:49

Hej Internexus,

Jo, en adwords-kampagne ville helt sikkert være en god idé. Det er også noget jeg har tænkt mig at gøre når den nye måned starter.

Kunne bare også godt tænke mig at have gang i lidt flere ting end kun adwords- og facebook annoncer.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:58

Nu kender jeg ikke dit budget. Men du kan jo også bruge de store nyhedskanaler. Og kontakte andre store forumer eller hjemmesider om er relateret til dit, også ansøge om annonce-plads, på deres side.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:24

Hvis du har god avance kan du også overveje deal sider. Bare husk at kunderne helst skal gennem din webshop Fog at indløse dealen så du har mulighed for mersalg.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:19

Hej Robert

Flot Webshop, Godt design og flotte produkter.

Jeg kan se du kører med Magento one page checkout - jeg ved ikke om det er muligt men jeg ville teste både one page check out og en 3 siders/trins checkout. Du kan opsætte en tragt i Analytics der kan måle på hvilket trin hvor folk falder fra. Men det kan du vel ikke nu hvor du har one page checkout.

En ting som kunne være rart at vide, kunne være om folk foretrækker postdanmark eller GLS som fragtmetode og dette kan du vel ikke finde ud af med one page checkout (må indrømme har aldrig arbejdet med Magento, så ved det ikke men kunne forstille mig det).

En anden ting er, at hvis du har en webshop så skal du næsten kun markedsføre dig online. Arbejder selv med Adwords til dagligt og det fungerer - hvis man gør det rigtigt altsåWink

Inden du går i gang med Adwords, så lav en grundig søgeordsanalyse, find ud af hvordan du differentierer dig fra dine konkurrenter(du har blandt andet gratis fragt over 400 kr. - Hvad med hurtig levering dagen efter? det er også noget folk kigger på). Dette skal du bruge i din annoncetekst. Adskil dine søgeord i annoncegruppetema, lav 3 forskellige annoncer for at teste hvad der virker og selvfølgelig - benyt dig af e-handelssporing i Analytics, hvis du ikke allerede gør detSmile

Held og lykke med dig shop.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:45

Hej Robert,

jeg tilbyder gratis annoncering af webshop produkter på justcompare.dk -

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)