Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart ( skat og moms )

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 08:19

Hej,

Jeg har en enkeltmandsvirksomhed, og klarer regnskabet selv. Med et af de mange fine online regnskabsprogrammer der findes kan du i mange tilfælde nemt holde styr på økonomien uden professionel hjælp. Der er selvfølgelig undtagelser, såfremt du skal ind omkring nogle af mere kringlede regler om fx import fra udlandet osv. Hvad er aktiviteten i din virksomhed?

mvh

Tobias Ehlig

Fra Denmark
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34

Hej Bo

Som der bliver sagt kan du gøre det hele selv - Hvis du kan.

Et simpelt online økonomiprogram som e-conomic kan du integrere til snart sagt hvad som helst og gøre dit liv meget lettere.

Du er ikke revisionspligtig før du har en anseelig størrelse og hvis det sker er vikrsomheden for længst omdannet til feks. et ApS.

Hvis du ikke selv har lyst eller evner til at bogføre, afstemme moms, mm, så er der masser er små bogholderivirksomheder der kan gøre det for dig.

Jeg kender også et par enkeltpersoner der gør det for en fornuftig pris.

Mvh. Exceldoktor

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:23

Hej ByggemandBo ;-)

Jeg har selv skrevet et indlæg om dette. Inde under mine indlæg, kan du finde en debat omkring regnskabsprogrammer osv. Under debatten kan du se hvilke regnskabsprogrammer der er lettest, billigst, mest for pengene osv.

Mvh

Kasper 

Tilmeldt 27. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:49
Hej Exeldoktor.

Jeg tror godt at jeg selv ville kunne lære/finde ud af at lave regnskab, jeg havde bare tænkt at jeg ville betale mig fra det og så bruge energi på at passe kunder og være opsøgende for arbejde. Men vil du mene at en bogholder ville kunne lave regnskab lige så godt som en revisor?. Du skriver at du kender nogle som ville kunne gøre det til en fornuftig pris, er det nogen jeg kan få mere info om, hvis jeg skulle kontakte dem. Skal lige siges jeg bor i sdr jylland.

Mvh Bo
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)