Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restaurant Anmeldelser, Nordjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har lige netop Lanceret www.velbekommen.dk , vi søger feedback om selve hjemmesidens design osv.

Søger også spændende ideer til videreudvikling af projektet.

På forhånd tak

Mvh, Jonas Samulionis

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 08:55

Hej Jonas,

Synes godt om din hjemmeside. Aalborg r jo et mekka for restauranter og cafeer. Jeg kunne personligt godt tænke mig, at der stod lidt mere omkring jer, som er bag siden. Når I skriver anmeldelser -skriver I jer ind som ADmin, hvilket jeg synes er lidt upersonligt.
Jeg er jo nok lidt miljøskadet ;), men jeg synes måske I skulle linke til FVST hjemmeside (for restauranten), så man kan se virksomhedens Smiley. Den benytter jeg altid inden jeg spiser et pågældende sted. Det kunne også være fedt, hvis I bevægede jer ud i sommerlandet og lavede anmeldelser mv. Synes det kan være svært at gennemskue, hvor der ligger gode restauranter og cafeer i fx. Blokhus, Løkken mv, hvis man ikke er kendt i området. På den måde laver I også en god service for de mange turister.

Held og lykke med projektet. Glæder mig til at følge jer på Twitter.

Mvh Kristina

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 09:53

Hej Kristina,

Tusind tak for denne anmeldelse. Vi blev i hvert fald meget kloger på hvad der skal ske i den hurtig fremtid.

Jeg er fuldstændig enig i at det skal være mere personligt, og det skal vi nok også for gjort. 

Mvh, Jonas Samulionis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)