Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminos selvvalgte "eksperter"

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder mig ud af den her tråd. Den er spild af tid. Jeg tror i er kommet til en god konklusion alle sammen..

Pkt 1. Bogen virker

Pkt 2. Det er en gråzone

Det er alt der er at vide. Forsat god weekend. Nu skal i nok få fred fra mig Smile

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Jeg melder mig ud af den her tråd. Den er spild af tid. Jeg tror i er kommet til en god konklusion alle sammen..

Pkt 1. Bogen virker

Pkt 2. Det er en gråzone

Det er alt der er at vide. Forsat god weekend. Nu skal i nok få fred fra mig Smile

Niksen! Nu skal vi diskutere hvorvidt bogen rent faktisk virker når den ligger i en gråzone og præcis hvilken nuance af grå den er!

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 00:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pkt 1. Selvfølgelig virker scam bogen

Pkt 2. Det er IKKE en gråzone. OMG Du har lige indrømmet at trafikken du gøre brug af bliver betalt til at klikke på dine adsense reklamer.

Pkt 3. De penge dig og mohammed sammen har tjent skal refunderes til de naive købere der har købt en "lovlig metode", som Mohamed og Emil godt vidste var imod ToS og blev ved med at sige det var ægte og lovlig traffik.

Internexus:

Jeg melder mig ud af den her tråd. Den er spild af tid. Jeg tror i er kommet til en god konklusion alle sammen..

Pkt 1. Bogen virker

Pkt 2. Det er en gråzone

Det er alt der er at vide. Forsat god weekend. Nu skal i nok få fred fra mig Smile

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Jepsen:
Niksen! Nu skal vi diskutere hvorvidt bogen rent faktisk virker når den ligger i en gråzone og præcis hvilken nuance af grå den er!

Jeg kunne også godt tænke mig at få belyst straframmen, for de ulovligheder der tilsyneladende begås ved at bryde Googles retningslinjer. 

Nej denne tråd er langt fra slut :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bjarke Jepsen:
Niksen! Nu skal vi diskutere hvorvidt bogen rent faktisk virker når den ligger i en gråzone og præcis hvilken nuance af grå den er!

Ja det ville da ellers være dejligt, men tror nu det Internexus mener er at han godt ved han ligger ned og tuder, tuder over noget som han godt ved han selv er skyld i, så lad os da manden få fred, en som ligger ned sparker man ikke på, han har jo i den her tråd nærmest ødelagt hans firma og "nye koncept" ingen vil da nogensinde tage dette seriøst herefter, forhåbentligt?!?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarke Jepsen:
Niksen! Nu skal vi diskutere hvorvidt bogen rent faktisk virker når den ligger i en gråzone og præcis hvilken nuance af grå den er!


Personligt elsker jeg sort. Især når det gælder tøj og en enkelt superintelligent lækker mand fra Vestafrika. Men udover det, så vil jeg også sige metoden her er sort - men det ville ikke være i den afdeling at jeg ville forsøge med positiv forskelsbehandling. 

I min verden findes grå heller ikke ret meget når det gælder Google, komme i spjældet eller blive "lidt" gravid. Du kan ikke "lidt" komme i fedtefadet. Enten kommer du det eller også gør du ikke. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

wow, kan folk lige snakke lidt ordentligt til hinanden... denne tråd burde blive lukket...

Det eneste jeg kan sige er, vil I/folk have at eksperter/folk der ved noget om et eller flere emner, skal hjælpe til her inde, bør tonen nok være lidt anderledes. Det er blandt andet en af grundene til at jeg personligt hjælper mindre og mindre. Og ved at det også er en af grundene til at andre heller ikke vil bruge så meget tid på det.

God vind

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

wow, kan folk lige snakke lidt ordentligt til hinanden... denne tråd burde blive lukket...

Det eneste jeg kan sige er, vil I/folk have at eksperter/folk der ved noget om et eller flere emner, skal hjælpe til her inde, bør tonen nok være lidt anderledes. Det er blandt andet en af grundene til at jeg personligt hjælper mindre og mindre. Og ved at det også er en af grundene til at andre heller ikke vil bruge så meget tid på det.

God vind

MVH Kim Tetzlaff

Yes

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tråden er kørt at sporet, bidrager ikke til noget positivt, og vil vil bede folk om at huske/genopfriske Aminos regler. Jeg låser den nu.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)