Hej. Jeg er meget tæt på at starte www.ansigtshoppen.dk op. Jeg har lige købt boblekurvter hjem! Men hvad bruger i til at skrive adressen med? Da jeg vil tro man bliver sindsyg af at skrive dem i hånden. Jeg har en canon printer (MODEL canon 610) så jeg kan godt købe labels. Og man kan vel også bare købe forsendelseslomme og sætte følgeseddel ind hvor der står adresse på? Og hvor finder man de billigste labels/forsendelseslomme? Jeg skal bruge maxs 200 labels/forsendelseslommer Pakkerne jeg skal sende vejer i mellem 500 og 1000 gram og bliver sendt som breve. Jeg regner med at købe mobilporto/købe frimærker i post-dk webshop. da det er nemmere bare sætte dem på og lige gå over med dem på posthuset. Hvad er billigst og bedst? Hvad bruger du?? Mange tak på forhånd! |
Ville klart købe labels og sætte på brevet. Det ser pæneste ud, hvilket har en del betydning i forholdt til hvad du sælger. Hvor du lige finder dem billigst skal jeg ikke gøre mig klog på, men der er masser af shops med kontor udstyr på nettet, vil tro du kan få dem der.