Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - mangler hjælp!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Jacob Cortsen:
Ville rent personligt mene det er overkill til en ny shop, med mindre den ikke kan købes brugt og meget billigt. Man kan efter min mening ikke forsvare og bruge penge på sådan en luksus vare før man har omsætningen til det. 

Hvis man ikke har de 599kr en ny koster. Så skal man nok heller ikke starte en webshop. Det er bare en af de ting der skal være styr på inden man går igang. Alt andet vil virke for useriøst.

Koster den 600?

Jeg havde kun set den til 1500.

Det må jeg lige se på så..

Ellers andre metoder?

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:09

Der må vel også være nogle billigere metoder i starten 

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 09:23

710 kr. har jeg set den til. http://www.edbpriser.dk/labelprinter/brother-ql-560-id-780718.aspx

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 09:29

Kan godt følge din pointe i forhold til startkapital, men kan ikke se problemet i en label som beskrevet. Reelt set er det jo kun størrelse der er til forskel og så den måde du skriver den ud på. Personligt mener jeg der skal være en hvis omsætning og afkast før, samt forsendelser inden man kan bruge 600-700 kr. på en sådan "luksus". En ny shop sender jo ikke en masser pakker hver dag. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Cortsen:
Personligt mener jeg der skal være en hvis omsætning og afkast før, samt forsendelser inden man kan bruge 600-700 kr. på en sådan "luksus".

Det er det der viser forskellen på amatøren og den professionelle. Det er et spørgsmål om at tænke langsigtet. Og tro på det man laver.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 10:54

Er helt enig med dig i at man tingene skal være professionelle hele vejen igennem. En pakke bør ikke komme håndskrevet, med mindre det er en del af shoppen images. Dog skal tingene også stå mål med hvad forventer af kunder og indtægter til at starte med. Jeg vurder udelukkende hans behov. Min egne tilgang til en webshop ville være en helt anden og med et andet udgangspunkt.   

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)