Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på navn

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par bud:

gamersgear.dk

gamersgate.dk

gamerscorner.dk

gamersview.dk

gameview.dk

gameboot.dk

gamecorner.dk

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:51

syntes ikke det lyder så tosset, du skal bare passe på at dem med lignende navne ikke får al din trafik da det netop er online webshop. ellers skal du gå en helt  anden vej. måske få professionel hjælp til at lave et godt navn og slogan

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:19

Klaus Fejer:

Et par bud:

gamersgear.dk

gamersgate.dk

gamerscorner.dk

gamersview.dk

Det skal helst ikke være noget med gamers, da jeg synes det på en måde er for kritisk overfor kunder, som måske ikke er "gamere" men bare skal have et spil, til deres søn eller lign.

Men et tak, skal du have alligevel :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 12:20

Kasper Lærke:
syntes ikke det lyder så tosset, du skal bare passe på at dem med lignende navne ikke får al din trafik da det netop er online webshop. ellers skal du gå en helt  anden vej. måske få professionel hjælp til at lave et godt navn og slogan

Ved du, hvor kan man få professionel hjælp ? :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:26

Bekymre dig om navnet til sidst - så kommer det naturligt af sig selv. 

Det er ligemeget om du så vælger et navn som andre tænker hvad fanden er det - men det kan jo alligevel blive en succes, jeg tror hvor mange kunne engang se noget som Yahoo, Google, Facebook og alt det som et godt navn? Men det er jo nogle pisse gode domain navne som så er blevet en succes! 

Min holdning til det er, at hvis du så bare begynder at lave på den ide du har, og skabe noget indhold og alt det, så vil jeg sku mene at navnet kommer af sig selv. Tror ikke der er en navn guru som lige kommer med det helt perfekte navn til dig :) 

De bedste hilsner 
Mads 

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 13:39

Hejsa,

Du kan tænke over hvilke ord du gerne vil findes på og derefter om nogle af disse (et af dem) med fordel kan indgå i domænenavnet. Dette specielt hvis det er en niche du henvender dig til - fx du vil kun udbyde rollespil eller lign. Ellers enig i kommentar omkring "s" i intergame.dk og kunne derudover godt lide forslaget med gamerscorner.dk. Jeg tror at lige pludselig kommer det til dig da det kører på fuld tryk i baghovedet. God vind herfra :-).

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Fra  MM Trading Skrevet kl. 16:01

Jeg er kommet frem til mygames.dk eller mygaming.dk, hvilken er bedst synes i ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)